Kot so za STA pojasnili v Telekomu Slovenije, je napak zagotovo še veliko več, kot jih je bilo prijavljenih do sedaj. Prijavljanje napak na telefonskem omrežju namreč običajno ni prioriteta tistih, ki jih poplave prizadenejo najbolj.

Težave na kabelskih omrežjih se medtem še vedno pojavljajo, največ jih je bilo v nedeljo oziroma jih je danes, saj se voda ponekod še vedno ni umaknila. Tudi tu jih še več pričakujejo v prihodnjih dneh. "Odprava napak bo trajala sorazmerno dolgo, saj je treba kable bodisi zamenjati bodisi posušiti, ponekod pa jih je v celoti odnesla voda", pojasnjujejo v Telekomu Slovenije.

Ob tem zagotavljajo, da imajo na terenu vse razpoložljive dežurne ekipe, vključno s podizvajalci. "Trenutno imamo angažiranih nekaj sto ljudi, še več pa jih bo v naslednjih dneh, saj glavnino del pričakujemo šele, ko bo voda povsod odtekla in bomo lahko škodo v celoti ocenili," pravijo. Komaj takrat pa bodo lahko podali tudi konkretnejše številke o napakah in okvarah z oceno škode.

Naročniki sicer lahko napake prijavljajo na brezplačno telefonsko številko 080 1000 ali po elektronski pošti tehnicna.pomoc@telekom.si.