V raziskavi je sodelovalo 100 študentov. Mladi raziskovalec pa je odkril, da so imeli mladi, ki so nagnjeni k narcisizmu, v svojem profilu na Facebooku veliko več samopromocijskih vsebin. Imeli so obsežno izpolnjene osebe podatke, ki kažejo na njihovo inteligentnost, ter veliko svojih slik. Tudi slednje so bile tam le zato, da so pokazale kako postavni so, in ne da bi ostalim predstavili kak lep spomin s svojimi prijatelji.

Definicija narcisizma v tej raziskavi je ''pervaziven vzorec pomembnosti, potrebe po občudovanju in pretiran občutek pomembnosti''. Za povprečnega narcisista je Facebook nič drugega kot vhod v neskončno vesolje plehkih odnosov in komunikacije brez čustvene navezanosti. Še bolj pa je pomembno dejstvo, da socialna omrežja ponjajo uporabnikom možnost, da se svetu predstavijo tako, kot želijo, in ne take kot resnično so.

Študija je predpostavljala, da bodo k narcisizmu nagnjene osebe preživele več časa na Facebooku in bile tam bolj aktivne. Rezultati so pokazali ''precejšnjo povezavo med narcisizmom in samopromocijskimi vsebinami v področjih Facebooka kot so slike, opisi trenutnega početja in zapiski.'' Moški narcisisti za svojo promocijo bolj uporabljajo aplikacije, kjer lahko pišejo o sebi in tako pokažejo kako zviti in inteligentni so, ženske pa raje pokažejo svoje privlačne fotografije.