"Večina v gledališču beži iz realnosti in stvarnosti ali pa se ji želi izogniti s floskulami, da se je v teatru treba predajati iluzijam in sanjam, medtem ko mi gradimo na predpostavki, da je gledališče predvsem družbeno subverzivna ustanova, ki ima tudi nalogo zavzeti kritično držo do trenutnih situacij v svetu," dodaja. Prihajajoče uprizoritve tako na oder potiskajo probleme, ki jih prinašata turbokapitalizem in neoliberalizem, še posebej pikolovsko pa motrijo krizo medčloveških odnosov.

Sperrova drama Lovske scene s spodnje Bavarske, ki bo na odrske deske postavljena pod taktirko režiserja Ivice Buljana, zaide v provincialno vas, v kateri ni prostora za "deviantneže". Predstava izkazuje idejo, da nestrpnost do drugačnih, iz katere se rojeva fašizem, ni hiba nekega preteklega obdobja, temveč je tudi danes posejana vsepovsod. Na ta način nastavlja zrcalo vse bolj oskrunjenim medčloveškim odnosom. Režiser Sebastijan Horvat pa se je spopadel z aktualizacijo Cankarjevega dela Jakob Ruda. V času, ko se z besedo "recesija" srečujemo na vsakem vogalu, pripoved o lastniku tovarne, ki zavoljo pohlepa zastavi tudi srečo svojih najbližjih, odslikava današnjo etično puhlost, ki jo je sprožila vsesplošna finančna kriza. Dejstvo, da lahko s pragmatičnim odnosom in brezsrčnim ravnanjem ranimo tudi naše najbližje, pa posnema tudi Sartrova drama Zaprta vrata. Režiser Mare Bulc z zgodbo o treh protagonistih, ki so se, zaprti v pekel, prisiljeni soočiti z neizbrisnimi grehi iz preteklosti, opominja, da je vsakdo odgovoren za svoja lastna dejanja, kajti ta razkrivajo posameznikov pravi obraz. Vsi trije klasični teksti bodo skozi predstave osvetljeni v sodobni luči ter približani sedanjim razmeram. Noviteta za otroke Mala in velika luna, nastala izpod peresa Borisa A. Novaka, tokrat pa predelana s strani režiserja Vinka Möderndorferja, ob vseh surovo realističnih tekstih najmlajšim ponuja vrček optimističnih misli, z idejo, da je v srcu večno mogoče ostati otrok, na čelu.

Poleg omenjenih "hišnih" novosti pa letošnji abonmajski cikel Prešernovega gledališča Kranj ponovno dopolnjujejo gostujoče predstave. Redni abonma tako ponuja še romantično komedijo o kaotičnem svetu ljubezenskih odnosov Dueti v izvedbi Slovenskega stalnega gledališča Trst ter s čustvi nabito Bergmanovo dramo Jesenska sonata, ki jo bo uprizorila zasedba Slovenskega ljudskega gledališča Celje. Najbolj strastni ljubitelji teatra pa lahko odmerek odrskih pripovedi povečajo s "super resnim" in "super veselim" abonmajem. Prvi bo iz reškega Hrvaškega narodnega gledališča Ivana Zajca, pripeljal moderno verzijo Alice v čudežni deželi z naslovom Črnec, iz Gledališča Koper pa kriminalno zgodbo Znamke, nakar še Emilija. Za željne smeha bo isto gledališče "posodilo" še komedijo Chicchignola, Slovensko mladinsko gledališče pa bo prispevalo glasbeno obarvani projekt Krizantema na klavirju v izvedbi Janje Majzelj.