Vročo novico pa so povsem brez preverjanja povzeli številni drugi mediji, tudi slovenski, in sobotne jubilejne predstave teatra Ulysses, ki slovi predvsem zaradi umetniško-zakonskega tandema Rade Šerbedžija-Lenka Udovički, se je udeležilo razveseljivo veliko gledalcev z vseh vetrov.

Najbrž mnogi od njih ne bi nikoli stopili na ta čarobni otoček iz ljubezni do gledališke umetnosti, a so povsem nepričakovano doživeli vrhunski umetniški dogodek. S fažanskega pomola se je proti brionski trdnjavi Minor na predstavo Kralj Lear odpravila skoraj tisočglava svatovska povorka, ki jo je v zvezdnato noč na Malem Brionu vodil rahlo začudeni pogled Learovega Norca. Bila je resna na trenutke, kot da bi nori vodil slepega, kot ga slišimo pozneje izreči v predstavi.

In če so od začetka morda nekateri pogledi med vzpenjanjem na trdnjavo med dialogi Leara s hčerami še lovili, od kod neki se bo prikazala Angie, so v fantastičnem ambientu toplega večera pod zvezdami, kot ustvarjenem prav za Leara in njegovo tragično zgodbo spoznanja, začarani od imenitne igre igralskega ansambla Ulysses na Angie povsem pozabili.

Rade in njegova ekipa so jo premagali na vsej črti. Kdor je Šerbedžijo videl igrati v filmu, ve, da je odličen igralec, kdor pa ga je kdaj videl na odru v gledališču, ve tudi, da je velik umetnik.

Tisti, ki so ga doživeli v naravnem ambientu teatra Ulysses, vedo tudi to, da v svojo umetnost globoko verjame in ji je predan do konca. Magični avgustovski večer je igralce potegnil v neverjetne podvige in tisti, ki so predstavo že kdaj videli, saj se je z njo teater Uysses pred desetimi leti začel, pravijo, da nikoli ni bila boljša.