Moštveni ukaz, da naj Felipe Massa predse spusti Fernanda Alonsa, je ponovno razburil dirkaško srenjo, kot jo je Ferrarijev ukaz leta 2002, ko je moral Rubens Barrichello predse spustiti Michaela Schumacherja. Bolj ali manj očitnih primerov podobnega ravnanja, ki je sicer zdaj prepovedano (zato tudi toliko razburjanja), je bilo v preteklosti nešteto, nekateri dirkači Ferrarijevo potezo odobravajo, drugi ostro obsojajo. "Ni ga dirkača, ki se v sovji karieri ne bi srečal s takimi ukazi. Tudi sam sem bil žrtev moštvenih ukazov, ko sem moral predse spustil takratnega moštvenega tovariša Miko Hakkinena. Ne vem, ali me je takratni manever v Avstraliji, ko smo imeli res najboljši dirkalnik, stal naslova prvaka, nikoli pa ne bom vedel, če si zaradi tega nisem rešil delovnega mesta za nekaj let. Vsak dirkač mora sam presoditi, koliko bo tvegal v svoji karieri," je povedal David Coulthard. In pri tem zamolčal, da je bil njegov takratni manever v Avstraliji seveda pogojen tudi z denarjem, saj je Škot po radijski zvezi spraševal, kdo bo dobil denarno premijo za zmago. Na koncu so jo obljubili Coulthardu, ki je zato prepustil zmago Hakkinenu, ki je tega leta postal tudi prvak.

Kakšna kazen se obeta Ferrariju pri novem obravnavanju tega primera, ki naj bi prišel na dnevni red šele septembra? Mnogi dvomijo, da bodo sploh kaznovani, saj je vodja FIA Jean Todt nekdanji šef Ferrarija. Predvsem pa še najbolj bode v oči dejstvo, da so se celotne zadeve lotili na tako lahkoveren način in vsem na očeh tudi z izjavami po dirki dali vedeti, kam pes taco moli. A povsem enostavno tudi pri Massi ni šlo, saj je Brazilec kar trikrat dobil namig iz moštva, da naj predse spusti Alonsa in šele po tretjem pozivu je dovolj upočasnil vožnjo. Zaradi tega so zdaj razmere pri Ferrariju še toliko bolj napete in v Budimpešto se bo Massa podal še z dodatno mero jeze.

In ne pozabimo, lani je na tej stezi Brazilec komaj preživel hudo nesrečo, ko je vanj priletela vzmet z Barrichellovega dirkalnika, zatorej bo zdaj skušal na vsak način dokazati, da sodi v sam vrh formule 1. Taka "jeza" in prevelika vnema pa lahko pripeljeta tudi do novih neljubih dogodkov na stezi. Pri Red Bullu pa seveda upajo, da bodo oni tisti, ki bi lahko zaradi zmede glede Ferrarija pridobili največ.