Prav na tem dirkališču, seveda še na povsem drugačni stezi, se je leta 1950 začela zgodovina sodobne formule ena, letošnja jubilejna dirka pa bo malce drugačna. Spremenjena in prenovljena steza je dobila nekaj dodatnih metrov, saj so ji dodali še tako imenovani notranji del, kjer bo dirkače pričakalo nekaj zanimivih novih ovinkov. S tem je steza izgubila nekaj dosedanjega značaja, veljala je namreč za izredno hitro, še vedno pa bo svojo vlogo odigralo angleško nepredvidljivo vreme.

Po drugi strani si Angleži obetajo nekakšno majhno maščevanje Nemcem za polom na nogometnem svetovnem prvenstvu in napovedujejo, da bosta predvsem Lewis Hamilton in Jenson Button otežila življenje Sebastianu Vettlu. Če pogledamo z nogometnega stališča, je edini vroči dirkač ostal Fernando Alonso, ki pa se z dosežki na stezi ne more pohvaliti v tolikšni meri kot njegovi rojaki na zelenici. Ferrari je namreč malce zaspal pri razvoju dirkalnika, sami pravijo, da bo po tej dirki jasno, kam in kako naprej z razvojem letošnjega modela F10. Tudi pri McLarnu še niso povsem prepričani, če bodo novi sestavni deli (predvsem izpuh in spremenjen difuzor) prinesli toliko napredka, kot bi ga potrebovali v tem trenutku.

Pri Red Bullu in ostalih tekmecih se malce tolažijo in napovedujejo, da bo tudi pri McLarnu po VN Velike Britanije konec miru ter sožitja med Buttonom in Hamiltonom. Boj za nove točke bo namreč iz dirke v dirko bolj vroč, zato napovedujejo, da je le vprašanje časa, kdaj se bosta dokončno zataknila tudi ta dva dirkača, podobno kot je bilo konec miru med obema dirkačema Red Bulla na dirki v Turčiji. Mark Webber je ob spektakularni nesreči v Valenciji povsem uničil svoj dirkalnik, zato bo dobil za angleško dirko novo šasijo. Prav tisto, nad katero se je pred nekaj dirkami pritoževal Sebastian Vettel, saj naj bi bilo z njo nekaj narobe. Webber se bo moral znajti s podrejenim materialom, kakor bo vedel in znal, kar je tudi nov signal, da pri Red Bullu resneje računajo na Nemca kot na Avstralca. Pri Renaultu zelo resno računajo na Roberta Kubico, ki se je spogledoval še z nekaterimi drugimi ekipami, zdaj pa je podaljšal pogodbo z rumeno-črnimi še za dve leti, tudi v Silverstonu pa ne bodo nastopili s sistemom F.

Angleška dirka obeta veliko novega in zanimivega. Nova steza bo morala šele upravičiti pričakovanja strokovnjakov, a že dejstvo, da lahko na vsaki dirki zmaga kar nekaj dirkačev in da zaenkrat še ni velikega favorita, daje upanje, da bo nadaljevanje sezone vsaj tako zanimivo, kot je bila prva polovica.