Zgodba 27-letne francistke in politologinje je po svoje naravna posledica kombinacije radovednosti, ukaželjnosti in podjetnega okolja, v katerem je neposredno odraščala. Nea Culpa – »Nejina krivda« ali »sveža krivda«. Beseda »nea« izhaja iz Neji zelo ljube Grčije in pomeni tako njeno ime kot pridevnik »nova«. Ideja se je rodila v znani turistični agenciji Palma, kjer je Nejina mama, Leonida Petek Rovšnik, komercialna direktorica. Ideja je tako vzklila med neposrednim spremljanjem zgodbe in razvoja podjetja.

Uspeh prinese povezana ekipa

»Najuspešnejši je povezan tim, ki pozna svoje adute in jih jasno izpostavi, tim, ki deluje v skladu z zgodbo, ki jo komunicira navzven, in ki je pripravljen zares prisluhniti uporabniku svoje storitve,« je izrazila svoje prepričanje Neja.
Nad potovanji in turizmom pa sta jo navdušila že starša. »Hvaležna sem jima, da sta v meni zasidrala strpno potovalno kulturo, navdušenje in odprtost do sveta. Še danes so potovanja zame najlepši impulzi.«
Strpna »potovalna kultura« in odprtost sta se Neji bržkone še najbolj obrestovali prav v odnosu do priložnosti, ki so ji v življenju prihajale na pot, in teh ni bilo malo. Kot šolana kitaristka je najprej razmišljala o vpisu na glasbeno akademijo, v gimnaziji in na fakulteti pa je z vso zagnanostjo soustvarjala gledališke predstave. »Nato so me zasvojili mediji: najprej radio, potem televizija in moderiranje. Leta, ko sem soustvarjala jutranji program na TV Slovenija, nazadnje kot voditeljica in redaktorica, so me izbrusila v jeziku in nastopu,« stresa iz rokava podvige, bržkone pa bi si kariero lahko ustvarila tudi v Parizu, kjer je leto dni študirala na Sorbonni, in še vedno načrtuje podiplomski študij na priznani pariški poslovni šoli HEC Paris.

Znanje srkala iz vseh por
»Pred tremi leti, po prihodu iz Pariza, sem nihala med dvema poloma: televizija in mediji ali nadgradnja v marketingu. Sprejela sem izziv, da prevzamem marketing in odnose z javnostmi v Palmi, in se tega lotila z veliko odgovornostjo in vnemo,« je opisala odločitev in priznala, da je komaj čakala tudi na prve kreativne preizkušnje v poslu. »Po prvem letu dni sem že delovala kot 'in-house' marketinška agencija in vedno bolj oboževala svoje delo. Ni je čez dobro zgodbo, ki pronica v emocije in sproži, da se o njej začne govoriti. Produkti in storitve so si danes prevečkrat podobni, zato je ključno usmeriti dodano vrednost v osebno komunikacijo z uporabnikom na vseh ravneh. Ključno se je odpreti. Zgodba, ki jo komuniciraš navzven, se mora potrditi in nadgraditi v osebni izkušnji uporabnika,« verjame Neja.
Tako je bilo samo še vprašanje časa – ali bolje, uspešne akcije – kdaj bo začela samostojno pot: »Prelomnica za dokončno odločitev o ustanovitvi svoje agencije za komuniciranje se je najbrž zgodila zaradi odvisnosti od izzivov, dobrih odzivov na kampanje, nadgrajene z odprtostjo do uporabnikov in direktnim marketingom, zaradi podpore bližnjih in Palminega ustanovitelja ter direktorja Mateja Knausa, ki mi je bil tudi pri ustanovitvi Nea Culpe v veliko pomoč.« Neja dokazuje, da torej pregovor »Veliko babic, kilavo dete« nikakor ne velja vselej. »Vsi, od palmovcev prek družine, fanta, prijateljev do poslovnih partnerjev, so bili po svoje moji mentorji in vsi so prispevali k rojstvu Nea Culpe. Danes so ljudje, ki jih najbolj cenim, tudi moj 'svetovalni odbor'. Velika prednost je imeti zagotovljen zagon podjetja z naročnikom, ki ga več kot poznaš in ki ti več kot zaupa. In to je najboljša pot do zgodb, ki zlezejo pod kožo.«