V posel pa naj bi bil po navedbah več virov vpleten tudi poslanec SD Luka Juri, ki naj bi prav zaradi tega lani glasno nastopil proti prenosu področja pošte (in telekomunikacij) na ministrstvo Gregorja Golobiča. Ostro proti prenosu je bil namreč tudi generalni direktor Pošte Slovenije Aleš Hauc. Da bi podkrepili te navedbe, so nas naši viri opozorili tudi, da sta se Juri in Hauc v tistem času sestala.

Na pošti so nam srečanje v Mariboru potrdili, vendar da je do njega prišlo šele po sprejemu zakona, na njem pa da sta poslanec in generalni direktor pošte le izmenjala poglede na sprejet zakon in njegove posledice. Da se je s Haucem v tistem času "nekajkrat pogovarjal", je potrdil tudi Juri, a zanikal, da bi Haucu "priporočil", da posel dobi točno določeno podjetje. Zavrnil je tudi navedbe, da bi lobiral za svoje (bivše) podjetje Modri val: "Modri val v času, ko sem bil jaz lastnik, ni sodeloval na nobenem razpisu Pošte Slovenije oziroma o teh razpisih sploh ni bil obveščen. Glavna ponudba Modrega vala so električni skuterji in ne električna kolesa."

Na Pošti Slovenije so se sicer odločili za postopek javnega naročanja, k oddaji ponudb pa povabili osem potencialnih ponudnikov. Na konkretno povabilo se je presenetljivo odzval samo omenjeni EME T&T, ki je posledično tudi dobil posel. "Ko sem izvedel, da smo edini oddali ponudbo, sem bil presenečen," je povedal Mlakar, direktor podjetja, ki je lani z 12 zaposlenimi ustvarilo 1,5 milijona evrov prometa. Pojasnil je, da so šele letos postali ekskluzivni dobavitelji za kolesa Accel Pro. "Iskali so nekoga, ki bi jih znal popraviti oziroma zagotoviti podporne storitve," je povedal. Omenjena kolesa so sicer za pošto dobavili že lani. Kot je povedal Mlakar, so jih zagotovili okoli deset. "Jurija pa ne poznam oziroma sem ga videl le po televiziji," je dodal.

Na pošti bodo prihodnje leto kupili še dodatna električna kolesa, a naj ta številka ne bi presegla 30.

tomaz.modic@dnevnik.si