Srečanje, ki se ga je udeležilo 75 žensk na vodilnih in vodstvenih položajih predvsem v gospodarstvu, je bilo posvečeno ustvarjanju osebne blagovne znamke in pomenu samozavesti in samospoštovanja za pri gradnji osebne blagovne znamke. O tem sta govorila danski strokovnjak za marketing in komuniciranje Peter Horn in Aaron Marko iz podjetja Gustav Käser Training International. 

Konferenci na pot je spregovorila Sonja Gole, direktorica Adria Mobila in predsednica Sekcije Managerk pri Združenju Manager, ki je nanizala nekaj številk, ki pričajo o še vedno podrejenem položaju žensk v odnosu do moških. V Sloveniji so ženske na enakih položajih kot moški bistveno bolj izobražene, saj je med njimi 67,9 odstotks visoko izobraženih žensk, moških pa 14 odstotkov manj. Imajo tudi nižjo plačo od moških. V Sloveniji ta odstotek znaša 8,3 odstotka, medtem ko je povprečje v EU kar 17,6 odstotka. V zadnjem letu se je med člani Združenja Manager dvignilo število menedžerk na skoraj četrtino, medtem ko je ta odstotek leta 2007 znašal še 18,7 odstotka. Med vodilnimi ljudmi je v Sloveniji sicer tretjina žensk, na direktorskih mestih pa še vedno samo četrtina. Enega od vrhuncev je konferenca doživela s predavanjem dr. Spomenke Hribar na temo Zakaj politika potrebuje ženske.