"Revitalizirati, reorganizirati, inovirati, inspirirati, motivirati… so aktivnosti, ki jih sodobni čas zahteva od menedžerke in voditeljice. Hkrati so to tudi atributi osebne blagovne znamke, ki jo razvijamo pri vodenju in upravljanju organizacij," sta v predgovoru zapisali dr. Daniela Brečko (Planet GV) in Sonja Gole (Združenje Manager, Sekcija Managerk). Na enodnevnem strokovnem srečanju bodo udeleženke med drugim spoznavale nekaj dejstev o ženskem menedžmentu v Sloveniji, spregovorile o družbeno odgovornem voditeljstvu ter se poglobile v pomen in razvoj osebne blagovne znamke za uspešnost in večjo prepoznavnost Slovenije v mednarodnem poslovanju. Razpravam 9. mednarodne konference Odličnost managerk bo piko na i dodala dr. Spomenka Hribar s svojim razmišljanjem: Zakaj politika potrebuje ženske.

Skozi karierne zgodbe menedžerk pa bodo udeleženke spoznale tudi razlike ter podobnosti vodenja pri nas in v tujini, o katerih bo spregovorila Milena Štular, izvršna direktorica upravljanja globalne nabave v Mercatorju. Kako svojo strast oziroma konjiček spremeniti v uspešen posel, pa bo predstavila Angelika Mlinar, direktorica in ustanoviteljica Angelskih keksov.

Ob zaključku konference bodo že šestič zapored vodilnim menedžerkam podelili priznanje artemida 2010. Lani sta priznanje artemida prejeli Polona Javornik, direktorica družbe za medijske komunikacije OMG, in dr. Božena Lipej, generalna direktorica Geodetskega zavoda Slovenije. Namen priznanja je spodbujati ženske, da se odločijo za menedžerske izzive tako v gospodarstvu kot tudi v javni upravi, kar predstavlja pomemben prispevek k uravnoteženju pozicij moči in odločanja v družbi.