Strasti so bile pri Red Bullu zaradi trčenja med Sebastianom Vettlom in Markom Webbrom pošteno razvnete, in le komaj so se vsi vpleteni zadrževali, da niso povedali kakšne preveč pikre na račun tekmeca ali tekmecev. A sestanek na sedežu moštva je očitno vsaj navzven pomiril strasti, še več, oba dirkača sta zdaj dokončno potrjena tudi za prihodnjo sezono, saj je Mark Webber na presenečenje mnogih podpisal še enoletno pogodbo z rdečimi biki. Kako pa se bodo zadeve razvijale naprej in kako se bosta na stezi gledala oba njihova dirkača, pa je že druga zgodba.

Pri Ferrariju se še vedno ubadajo s kronično nekonkurenčnostjo, Fernando Alonso in Felipe Massa sta izgubila stik z najhitrejšimi in tudi njihov sistem F-zračnikov očitno ni bil povsem zadetek v polno, zato so razvoj tega dodatka zaenkrat "zamrznili" oziroma upočasnili. Kar malo v senci dogajanj pri Red Bullu je minil spodrsljaj moštva McLaren, ki je na tej isti dirki Lewisu Hamiltonu po očitnem nesporazumu sporočalo, da ga Jenson Button ne bo prehitel, slednji pa je nato presenetil Hamiltona in mu skoraj odščipnil zmago.

Vseeno je Hamilton nato uspel ponovno prevzeti vodstvo, a prav zadovoljen s temi informacijami iz boksov ni bil. A tudi ta zgodba je zanj že pozabljena, zdaj poziva tako člane svojega moštva kot tudi vse ostale, da naj začnejo "popoln lov na Red Bull". Pred Angležem pa je tako ali tako dokaj zahtevna in na določenih odsekih že kar nevarna steza v Montrealu. Sproščenost in odprtost Kanadčanov je vedno znova na to dirko pritegnila veliko gledalcev, člani moštva pa so z veseljem vzeli v zakup dokaj skromno infrastrukturo na dirkališču, ki je od strogega mestnega centra oddaljeno le nekaj minut vožnje s podzemno železnico oziroma avtomobilom. Prometni zamaški so zaradi voženj preko mostov seveda tudi vnaprej programirani, a samo življenje zunaj dirkališča pogosto odtehta tudi take nevšečnosti.

Formula 1 je tudi tik pred odločitvijo, kdo bo v prihodnje ekipam dobavljal pnevmatike, imena kandidatov ostajajo bolj ali manj nespremenjena, predsednik mednarodne avtomobilistične organizacije FIA Jean Todt pa je moštvom jasno povedal, da bo FIA tista, ki se bo odločala o dobavitelju pnevmatik, in ne moštva sama preko združenja FOTA, ki se je v zadnjih tednih močno "zbližala" s Pirellijem. "FOTA lahko predlaga, a ni vedno najmočnejši tisti, ki govori najglasneje," je povedal Jean Todt.