Prav pri nadomestnih življenjskih prostorih pa so na okoljskem ministrstvu prišli navzkriž tudi s kmetijskim ministrstvom, ki ni naklonjeno vzpostavitvi nadomestnih habitatov za ptice na 250 hektarjih najboljših kmetijskih zemljišč. "Pri obeh omenjenih trasah, ki potekata po barju, bi bilo treba zmanjšati obseg nadomestnih habitatov in iz njih izločiti njive in intenzivne travnike ter ju čim bolj približati naseljenim območjem. Ob zmanjšanju kmetijskih površin bi morala biti kmetom zagotovljena tudi stalna odškodnina," pravijo na ministrstvu in še dodajajo, da bi veljalo znova preučiti eno izmed že obravnavanih tras obvoznice, ki ne poteka po območju Krajinskega parka Ljubljansko barje.
Za okoljsko ministrstvo obvoznica sprejemljiva
Predvideni trasi škofljiške obvoznice 1A in 2A sta v večini sprejemljivi za umestitev v prostor, zaradi okoljevarstvenih razlogov ju na ministrstvu za okolje in prostor v sodelovanju z drugimi ministrstvi še dodatno optimizirajo, obe popravljeni verziji pa bosta predstavljeni vladi še v juniju. Kot smo namreč že pisali, okoljevarstvena društva opozarjajo, da obe različici škofljiške obvoznice grobo posegata v biotsko raznovrstnost Ljubljanskega barja, predvsem pa na travišča, kjer se zadržuje pri nas in v Evropi zelo ogrožen metulj barjanski okarček. "Pri optimizaciji smo traso pomaknili čim bolj proti južnemu robu največje gostote arheološkega najdišča Breg, sočasno pa smo poseg ceste na območje habitata barjanskega okarčka omejili na še sprejemljiv obseg," pravijo na ministrstvu in dodajajo, da preučujejo tudi potrebne nadomestne habitate za tamkaj živeče ptice.