Uspeh Red Bulla je še toliko bolj zavidanja vreden, če upoštevamo, da tovarna energijskih pijač tako rekoč iz lastnih virov financira kar dve ekipi formule 1, Red Bull in njihovo italijansko različico Toro Rosso. Na sezono naj bi tako zapravili okoli 255 milijonov evrov, a kot so izračunali nekateri poznavalci marketinških in sponzorskih dejavnikov, se jim vse to očitno še vedno izplača. Samo za prvo in drugo mesto na dirki v Monaku so po marketinških in oglaševalskih ocenah zaslužili okoli 17 milijonov evrov, še dodatnih 6 milijonov evrov pa je k skupnemu izkupičku z desetim in enajstim mestom prispeval Toro Rosso. Do teh številk so prišli pri agenciji Formula Money, ki vrednost oglaševanja izračunava na osnovi dolžine in števila pojavljanja napisa določenega sponzorja med TV-prenosom posamezne dirke. Tudi v tem "tekmovanju" po šestih dirkah vodi Red Bull s skupno 106,5 milijona evrov. Na dirki v Monaku Red Bullu sledijo sponzor Ferrarija Santander (Ferrari) in Petronas (Mercedes) s po štirimi milijoni ter Kingfisher (Force India) s 3,4 milijona evrov.
A vseeno se pri Red Bullu, posebej pa lastnik podjetja Dietrich Mateschitz, še kako zavedajo, da je tudi zmagovanje zelo draga stvar, zato počasi vedno glasneje razmišljajo, da bi se odrekli "samozadostnosti" obeh moštev, ki se v veliki večini napajata le iz enega vira prihodkov.
Svoj lonček želita pristaviti tudi oba dirkača Webber in Vettel, pri čemer je predvsem Vettel bolj ali manj z dušo in srcem pri Red Bullu, zadnji uspehi pa so dali Webbru nekaj dodatnega poguma tudi pri iskanju novega potencialnega delodajalca. Avstralcu namreč ob koncu sezone poteče pogodba z rdečimi biki, tako da je že naznanil, da ni nujno, da bi pri Red Bullu ostal za vsako ceno, saj se je na trgu dirkačev njegova cena zaradi zadnjih dveh zmag že zelo zvišala. A tudi Mark Webber se zaveda, da je uspeh v formuli 1 lahko tudi zelo hitro "pokvarljiva roba", kajti v enem trenutku si v nebesih in te vsi trepljajo po rami, po nekaj dirkah pa lahko tudi že v peklu in nate vsi pozabijo. Zato se Avstralcu zdaj mudi, da bi si zagotovil mesto v formuli 1 čim prej in pod čim boljšimi pogoji: "Moje mesto pri Red Bullu za prihodnjo sezono še ni zagotovljeno. Seveda bi si želel ostali v tej ekipi, ki jo zelo dobro poznam, a trenutno se koncentriram le na naslednjo dirko. Tudi če nimam še pogodbe za leto 2011, to ne zmanjšuje moje motivacije. Zavedam se, da bom z vsako novo zmago lažje našel delodajalca za prihodnje leto, pa naj bo to katero koli moštvo."
Zadnje trčenje v Turčiji pa je le še prililo malce olja na ogenj, saj so se pri Red Bullu več kot očitno postavili na stran Sebastiana Vettla, čeravno je večina strokovnjakov mnenja, da je bil za trk kriv ravno mladi Nemec. Tudi če bo Webbru letos uspelo postati prvak, je vedno manj verjetno, da bo prihodnjo sezono tudi ostal v tem moštvu. Pri Red Bullu pa še vedno odločno zatrjujejo, da do moštvene "režije" nikakor ne bo prišlo in da bodo obema dirkačema zagotavljali povsem enake možnosti za osvojitev naslova prvaka. A do konca sezone je še veliko dirk in še veliko priložnosti, da se odnosi v ekipi le še zaostrijo. Na veselje njihovih tekmecev.