Dirka bo tako po dolžini druga najdaljša v letošnjem koledarju (en kilometer je daljša le dirka v Maleziji), steza pa je pravo nasprotje zavitih in zaprtih mestnih ulic Monte Carla. Najbolj zloglasen je ovinek številka osem, ki je zaradi dvojnega vstopa eden najzahtevnejših, posebno obremenitev pnevmatik in dirkača pa predstavlja tudi dejstvo, da dirkači na tej stezi vozijo v nasprotni smeri urinega kazalca.

A bolj kot same priprave na dirko formulo 1 dogajanje "poganja" v zakulisju. Tako se najhitrejši dirkaški šport spet seli v ZDA, natančneje v Austin, kjer bodo za dirko leta 2012 zgradili posebej formuli 1 prilagojeno stezo, skonstruiral in oblikoval pa jo bo ustvarjalec najsodobnejših dirkališč Herman Tielke. ZDA ostajajo za formulo 1 in za Bernieja Ecclestona še vedno precej nedokončana zgodba, saj se ta šport nikakor ne uspe "ugnezditi" v srca Američanov. V povezavi s tem naj bi k življenju ponovno obudili tudi ameriško ekipo formule 1.

Po drugi strani se počasi bistrijo tudi stvari okoli dobavitelja pnevmatik: to naj bi bil Pirelli, v formulo 1 pa bo vstopil brez tekmecev. Pirelli je iz formule 1 izstopil že leta 1991. Zato pa Frank Williams zahteva, da bi FIA, če bo le prišlo do sklenitve sodelovanja, dovolila moštvom več testiranj, da bi se dobro seznanila s pnevmatikami.

Michael Schumacher, eden največjih osmoljencev minule dirke v Monte Carlu, ko so ga kaznovali zaradi prehitevanja Fernanda Alonsa, ko to ni bilo dovoljeno zaradi pravila o varnostnem avtomobilu, je pozdravil odločitev mednarodne avtomobilistične organizacije, da razjasni nekaj podrobnosti okoli pravil, ki so ga stale šestega mesta. "Nobenega smisla nima, da se oziramo na zadnjo dirko. Kar je bilo, je bilo, nismo se pritožili na odločitev uradnikov na dirki, vesel pa sem, da bomo zdaj vsi bolj jasno vedeli, kaj smemo in česa ne," je dejal Nemec, ki se v novem Mercedesovem dirkalniku počuti veliko bolje in že lovi ritem najhitrejših.

In ko smo že pri najhitrejših: Sebastian Vettel vedno bolj čuti pritisk Marka Webberja, zato mu je na moralno pomoč priskočil vodja moštva Christian Horner, ki je dejal, da je Vettel dovolj izkušen in zrel, da lahko postane prvak, a je Anglež istočasno tudi poudaril, da bosta morala njuna dirkača neposredno na stezi dokazati, kdo je najhitrejši. Poleg tega so pri Red Bullu pripravljeni, da že na VN Turčije tudi oni uporabijo tako imenovani sistem F za usmerjanje toka zraka na zadnje krilce.

Pri Ferrariju pa je nekaj razburjenja povzročilo poročanje nekaterih medijev, da naj bi že v prihodnji sezoni k njim prestopil Robert Kubica, kar bi pomenilo, da bi Felipe Massa ostal brez sedeža. Oziroma da naj bi se Brazilec preselil k Renaultu, kar pa so pri Ferrariju že zanikali.