Tako vsaj pravi Tony Wright, ustanovitelj orodja Rescue Time, ki poslovnežem omogoča ugotavljati, kako uslužbenci preživljajo čas in kam usmerjajo pozornost. Predvideva, da je imel Google prejšnji petek, ko je objavil animacijo, kakšnih 505 milijonov uporabnikov in da je igra „požrla“ 4,819,352 ur službenega časa, s čimer je svetovno gospodarstvo izgubilo sto milijonov evrov (potrebno pa je vedeti, da so analitiki računali, da povprečen delavec prejme 20 evrov na uro, kar je pretirano, op.p.).

„Za isto ceno bi lahko zaposlili vseh 19.385 zaposlenih pri Googleu, vključujoč Larryja in Sergeya (ustanovitelja, op.p.), pa vse tja do hišnika. Zaposlili bi jih lahko za kar šest tednov – kar predstavljajte si, kaj bi lahko storili s takšno vojsko ljudi,“ je na blogu zapisal Wright.

Prejšnji petek so bili uporabniki spleta naravnost navdušeni, ko jih je na Googleovi domači strani pozdravil Pac Man, ki je zaznamoval 30. obletnico nastanka. To je bil za Google prvi interaktivni logotip. Uporabniki spleta so igra lahko igrali s klikom na „Insert coin“ („vstavite kovanec“), možna je bila tudi igra z dvema igralcema. Igra je na spletu ostala 48 ur, preden je Google spremenil logotip.

Iz Googlea so sporočili, da bo zaradi velike priljubljenosti igre ta za nedoločen čas na voljo na google.com/pacman.