Pojasnil je, da so vremenski pogoji omogočali normalen pristanek, prav tako so bili v mejah normale vsi ostali dejavniki. "Človeškega dejavnika ne moremo izključiti," je dejal, obenem pa pojasnil, da bo šele preiskava pokazala, zakaj je letalo po pristanku zdrsnilo s steze.

"Srbski pilot ni kriv"

Pilot Zlatko Glušica, ki je letalo med nesrečo pilotiral, pa ni odgovoren za nesrečo, pišejo srbski mediji. Branko Habuš, nekdanji vodja sektorja za telekomunikacijo v Jatu je dejal, da je po potrjenih informacijah pristajanje letala vodil kopilot, indijski državljan, ki je sledil napotkom s tal. Habuš je do podatkov prišel s pomočjo prijatelja pilota, ki je bil na mestu dogajanja in ki je imel vpogled v začetni osnutek zapisa o vzrokih nesreče.

„Indijski kopilot je bil neučakan in je potrjen kraj pristanka zgrešil za 600 metrov, tako da je izredno naglo pristal in letalo razbil na majhne koščke. Poslušal je kontrolorja leta, ki je bil blizu pristajalne steze in je najverjetneje dajal napačne podatke. Tako je vprašanje človeška napaka, a je ni storil kapetan Glušica, temveč indijski kopilot, ki je zgrešil stezo,“ je razložil Habuš.

Bil je izkušen pilot, za seboj je imel deset tisoč ur letenja

Habuš pravi, da je sicer neobičajno, da pilot letenje prepusti kopilotu. Verjame, da je pilot verjel informacijam, ki jih je prejemal od kontrolorja leta, ki so bili – tako se zdi – napačni. „Glušica je bil eden naših najboljših pilotov. Bil je profesionalen in izkušen pilot, za seboj je imel že več kot deset tisoč ur letenja,“ je še razložil in dodal, da se je indijsko letalo pri hitrem pristajanju najverjetneje nagnilo na desno stran in se zapletlo v stolp antene na stezi, ki je služila za usmerjanje letal.

Preiskovalci so že našli črno skrinjico letala, na teren pa je prispela tudi skupina ameriških preiskovalcev, ki bodo pomagali indijskim.

Nesrečo je preživelo osem ljudi, ki so vsi sedeli v sredini letala, blizu kraja, kjer se je prelomilo, in so uspeli priti iz letala, preden je to zagorelo.