Že 33. izvedbo z mednarodno udeležbo je namreč še tretjič zapored, kar se je zgodilo prvič v zgodovini, dobil Čeh Vaclav Pech (navodila mu je bral Petr Uhel; mitsubishi lancer evo9), z dobro minuto prednosti pred Slovencem Aleksom Humarjem (subaru impreza). Idrijčan je tako dobil še drugi reli za točke državnega prvenstva, in sicer pred rojakom Darkom Peljhanom (mitsubishi lancer evo9), skupno petim. Slednjega smo povabili na pogovor.

Do cilja ste privozili brez večjih težav, a vam je do četrtega mesta zmanjkalo le 1,1 sekunde, do stopničk dobrih 18.

V soboto sem kar dvakrat izbral napačne pnevmatike in si nabral preveč zaostanka, v nedeljo pa sem dirkal v skladu s svojimi sposobnostmi. Pozna se mi sicer, da mi manjka dobršen del dirke v Avstriji in posledično kilometrine.

Kot vse kaže, bo vaš največji tekmec za obrambo naslova Aleks Humar.

Vesel bom, če bo on prvak. Prav je, da na površje pridejo mlajši, čeprav tudi on ni več ravno mladenič. Spremembe so nujne, v nasprotnem postane delo in v mojem primeru dirkanje vse preveč rutinsko.

Češka posadka Pech-Uhel je delovala nepremagljivo, čeprav sta v soboto prebila pnevmatiko.

Pechu se vidi, na kako zahtevnih hitrostnih preizkušnjah se je kalil v preteklosti, in tudi trasa relija Saturnus mu je bila pisana na kožo. Sta profesionalna ekipa in posledično hitrejša od vseh tekmecev. Bilo bi neumno ju loviti za vsako ceno. Na kakšni hitrostni preizkušnji že poskušaš, a to je tudi vse. Konec koncev je Pech deset let mlajši od mene in če se spomnim, kako sem jaz dirkal takrat, je njegova zmaga samoumevna. Za nameček pa je že v letošnji sezoni nabiral kilometrino na številnih dirkah.

Pred dirko ste se najbolj bali hitrostne preizkušnje Prebold. Zakaj?

Že od nekdaj mi ne leži, saj gre za velike hitrosti in tudi zavojev je bolj malo, sploh v začetnem delu. Tudi tokrat ni bilo nič drugače, saj je deževalo, izbral pa sem napačne, preveč trde gume. Izgubil sem 40 sekund, ki bi mi še kako prišle prav do višje uvrstitve. A takšen je pač reli.

Na cilju relija se je zbralo bolj malo ljudi. Jih je bilo med posameznimi preizkušnjami kaj več?

Težko bi sicer to komentiral, a sam sem pričakoval več ljudi. Toda sami veste, kakšni so časi, pa tudi organizatorji niso vložili veliko truda v oglaševanje dirke. Odziv ljudi je samo logična posledica.

Tudi reli Saturnus v celoti se zdi le še bleda senca nekdanjega, kar pa je prav zaradi pomanjkanja finančnih sredstev nekako pričakovano.

Težko je sicer reči. Je pa za današnje čase uspeh že to, da je prireditev korektno izpeljana do konca. Za kaj več so pa časi socializma že mimo.

Kako dirkači sicer občutite recesijo?

Ni hude konkurence in posledično je tudi volja za dirkanje manjša, težje se je motivirati. Kot vse kaže, bom preostanek prvenstva odpeljal z novim avtomobilom, ki ga bom v miru testiral. Zaradi tega bom letos najverjetneje drugi, a to, ali si prvi, drugi ali pa tretji, nekakšnih bonus točk ne prinaša.

Sprijaznili ste se z drugim mestom in tudi s tem, da je Humar letos hitrejši od vas - je to že napoved konca kariere po sezoni?

Daleč od tega. Res je, da ne vem, kaj se bo dogajalo v prihodnosti, saj imam v načrtih še nekatere druge stvari, veliko bo odvisno tudi od želja otrok.

Nam jih lahko zaupate?

Politika.

Torej boste kandidirali za župana Idrije (kjer je doma, op. a.)?

Ja. (nasmeh)