Čeh Vaclav Pech je na največji slovenski avtomobilistični prireditvi postavil nov mejnik. Postal je namreč prvi, ki je zmagal trikrat zapored. Pech ni imel enakovrednega tekmeca v boju za skupno zmago. Po sobotnem drugem delu je imel že minuto naskoka, toda predrta pnevmatika na zadnjem "brznicu" je prednost pred Humarjem prepolovila. A v nedeljo je bila zgodba podobna. Češki dirkač je tudi nedeljskih šest HP prevozil najbolje in na koncu dirko končal z minuto in šestimi sekundami naskoka. Danes je v okolici Janč, Metnaja in Višnje Gore - te hitrostne preizkušnje so morali vozniki prevoziti po dvakrat - dobil pet od šestih HP.

"Slovenske hitrostne preizkušnje so mi zelo všeč, takih na Češkem nimamo. So zelo tehnične in zato zahtevajo popolno osredotočenost. Cel reli je zame potekal odlično, le eno gumo sem prebil," je bil po uspehu zadovoljen češki dirkač. Pred začetkom relija je ostal brez konkurence iz svoje države, saj se je nastopu tik pred zdajci odpovedal še en hiter češki dirkač Pavel Valoušek.

Na skupnem drugem mestu je reli končal Humar. V seštevku slovenskega prvenstva je bil hitri voznik iz Idrije prvi, tako da je po uvodni preizkušnji v Labotski dolini v Avstriji dosegel že drugo zmago za DP. Humar je bil zadovoljen predvsem zaradi dobrih voženj z novim dirkalnikom Subarujem Imprezo N14, s katerim sta se kot kaže odlično ujela.

"Več kot zadovoljen sem. Vse je šlo po načrtih. Peljal sem tako, kot sem si zastavil. Tam, kjer ni bilo preveč tveganja, sem peljal hitro, tam, kjer je bilo bolj tvegano, pa po pameti. Vsako hitrostno preizkušnjo sem bil hitrejši. Včeraj je bilo kar precej gladko in nisem hotel preveč pritiskati. Vedel sem, da nas čaka še nedelja. Danes sem se peljal konstantno. Na prvem 'brzincu' sem naredil eno napako, ampak nič posebnega. Vse je potekalo odlično, ekipa Target je sestavila odličen avto." Humar je priznal, da se občasno še lovi z močnejšim avtomobilom - doslej je vozil dvokolesno gnanega Citroena C2 -, a mu gre vse bolje: "Zdaj sem imel le dve malo bolj kritični situaciji. A s tem avtom se da izvleči tam, kjer se z dvokolesno gnanim ne bi dalo. Počasi se bova spoprijateljila."

Na zmagovalnem odru v Ljubljani se je češki in slovenski posadki pri prejemanju pokalov in polivanju s šampanjcem pridružil še en Čeh Daniel Behalek. V skupni razvrstitvi je prav na zadnji HP na četrto mesto napredoval še njegov rojak Vojtech Štajf, peti pa je bil drugi najboljši slovenski udeleženec Darko Peljhan (Mitsubishi lancer EVO IX). Aktualni državni prvak je moral v domači konkurenci znova priznati premoč Humarju, skupno četrto mesto pa je zgrešil le za sekundo, kolikor je bil Štajf na koncu hitrejši.

"Lahko rečem, da je bil to konec koncev eden bolj zanimivih relijev, kar se tekmovalnega dela tiče. Izredno nepredvidljiva sobota, težko se je bilo odločiti, s kakšnimi gumami sploh peljati. Konkurenti so bili pravi, sploh ti okrog mene. Šele današnji dan smo normalno oddirkali, ker je bilo suho in približno veš, kakšne bodo razmere, temu primerni pa so bili tudi časi," je nastop ocenil Peljhan.

V konkurenci slovenskega prvenstva je tretje mesto osvojil Jani Trček (Mitsubishi Lancer EVO IX). Skupno je bil deveti, pred njim je bila na sedmem mestu še Asja Zupanc (Mitsubishi Lancer EVO IX), ki pa ne tekmuje v DP. Od slovenskih dirkačev je v deseterici reli končal še Rok Turk (Peugeot 207 RCR3T) prav na desetem mestu. V diviziji II je od začetka do konca vodil Rok Turk. Drugo mesto je osvojil Uroš Papež, tretji je bil Alan Pajk.

Reli so letos izvedli po podobni formuli kot lani. Začeli so v petek s superspecialom na speedwayskem stadionu v Šiški. Takrat je Pech imel le desetinko prednosti pred Peljhanom. V soboto so se dirkači preselili v Zasavje, kjer so po trikrat prevozili tri hitrostne preizkušnje (Hrastnik, Trbovlje, Prebold). Za dodatno težavnost dirke je poskrbelo še muhasto vreme, saj je na tem delu dirke voznike oviral dež ali pa so se vozili po mokrih cestah.

Državno prvenstvo se bo s tretjo dirko nadaljevalo junija v Velenju.