Tretje mesto je zasedel prvi favorit dirke Avstralec Cadel Evans (BMC Racing), ki je prav tako zaostal dve sekundi, četrti pa je bil s petimi minutami zaostanka Kazahstanec Aleksander Vinokurov. Njegovega pomočnika in edinega slovenskega predstavnika Gorazda Štanglja po pričakovanju ni bilo med najboljšimi. Z zaostankom 45 sekund je zasedel 109. mesto.

Kolesarska dirka po Italiji se je desetič v zgodovini začela izven meja domovine, po Groningenu leta 2002 drugič v deželi tulipanov. Tokrat v Amsterdamu, kjer je bila na sporedu dokaj nezahtevna (brez kakšnega vzpona) vožnja na čas. Na spolzki progi in hladnem vremenu se je na tehnično zahtevni progi s številnimi zavoji v mestnem jedru (cilj je bil pred olimpijskim stadionom) najbolje znašel specialist za kronometre Britanec Wiggins.

"Vedel sem, da imam dobre možnosti. Pričakoval sem boj za najvišja mesta, toda tekmecev je bilo kar nekaj. Na progi sem se izklopil od okolice, nisem imel nobenih težav, posledica je skupno vodstvo. Rožnata majica mi je zelo pri srcu in počaščen sem, da jo bom lahko nosil. Upam, da čim dlje," je bil na cilju zadovoljen Britanec, ki pa ne verjame, da bi se v skupnem seštevku lahko boril za zmago: "Lahko sem visoko, toda najbrž v hribih nimam pravih možnosti. Že danes se je lahko videlo, v kakšni formi je Evans, težko pa se bo ubraniti tudi napadov drugih gorskih specialistov. Čeprav je do zadnjega, odločilnega tedna še veliko časa, pa bo treba biti previden že v naslednjih etapah. Zna se zgoditi, da kdo že v neugodnih nizozemskih razmerah izgubi možnosti za najvišja mesta."

Štangelj na dirki nima velikih ciljev, tako jih ni imel niti v kronometru. Ker je startal med prvimi, ko je še deževalo, za kakšen boljši rezultat niti ni imel možnosti, še posebej, ker si ni mogel privoščiti padca in morebitne poškodbe. Do konca ga pri pomoči Vinokurovu čaka še veliko dela, saj je Kazahstanec tudi tokrat dokazal, da je odlično pripravljen in da se v skupnem seštevku lahko zavihti zelo visoko.

V nedeljo bo na sporedu druga, 209 kilometrov dolga etapa od Amsterdama do Utrechta.