Kot so sporočili iz podjetja, so beležili rast tako na segmentu zdravil kot na segmentu zdravstvenih in kozmetičnih proizvodov. Bolj krepka je bila rast zdravil, predvsem zaradi še naprej močne prodaje zdravila proti gripi Relenza in cepiva proti gripi.

Tudi ob neupoštevanju prodaje zdravil, povezanih s pandemijo nove gripe, ki jo je lani razglasila Svetovna zdravstvena organizacija, pa se je prodaja v prvem letošnjem četrtletju v medletni primerjavi zvišala.

Prodaja se je okrepila predvsem v Aziji in na razvijajočih se trgih (45 oz. 43 odstotkov), manj pa v Evropi (16 odstotkov). V ZDA se je prodaja celo znižala za odstotek. Delež razvitih trgov v prodaji družbe se je v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem zmanjšal za pet odstotnih točk na 27 odstotkov.

Glavni izvršni direktor GlaxoSmithKline Andrew Witty je ob predstavitvi poslovnih izidov poudaril, da je družba dobro vstopila v leto 2010, kar je po njegovih besedah dodatna potrditev, da strategija podjetja deluje. V družbi tudi pozdravljajo sprejetje zdravstvene reforme v ZDA in zagotavljajo, da jim bo uspelo ustrezno odgovoriti na izzive, ki jih ta prinaša. Gre predvsem za omejevanje cen zdravil.