Schumacher je sicer pred začetkom sezone opozarjal, da je pred njim dolga in naporna pot in da bo potreboval vsaj tri sezone, da ujame ritem. A njegovi privrženci so hoteli uspehe videti tukaj in takoj. Vse njegove dosedanje izkušnje pa niso in ne bodo mogle tako hitro opraviti z nekajletnih premorom, kajti ko se je on ukvarjal z motocikli ali z vzrejo konj žene Corinne, so mlajši tekmeci nabirali dirkaške kilometre. Formula 1 pa se je od njegovega prvega slovesa ob koncu sezone 2006 tako spremenila, da se je Schumacher znašel v povsem novem svetu.

Najbolj seveda bode v oči primerjava z Nicom Rosbergom. Mladi Nemec je kar pometel s starejšim rojakom, mnogi pa so Rosberga očitno podcenjevali. Vključno s Schumacherjem. Schumacher je namreč štiri kilograme težji od Rosberga in pri sedanjem dirkalniku mercedesu W01 je to zelo pomemben podatek: Rosberg ima na voljo štiri kilograme dodatnega balasta, ki ga lahko na dirkalniku razporedi po svojih željah, Schumacher pa se mora ubadati s kronično neuravnoteženim dirkalnikom, ki dobesedno "žre" sprednji pnevmatiki. Zato zdaj pri Mercedesu obljubljajo dvojno prenovljeni dirkalnik, ki naj bi bil bolj prilagojen Schumacherjevemu načinu vožnje, saj Michael sovraži podkrmarjenje, z bolj odločno vožnjo zelo hitro načne sprednji (letos še ožji) pnevmatiki, ki potrebujeta kakšen krog ali dva precej bolj umirjene vožnje, da si ponovno opomoreta. V tem času pa tekmeci lahko vozijo na vso moč in rezultati so bili na prvih štirih dirkah temu primerni.

Vodja ekipe Mercedes Ross Brawn ob tem dodaja: "Pri ravnanju s pnevmatikami smo vsi pričakovali, da se bo Nico učil pri Michaelu, za zdaj pa je ravno obratno. Prenovljeni dirkalnik bo imel precej daljšo medosno razdaljo in s tem bolj optimalno razporeditev teže. Michael pa bo dobil tudi nov monokok, saj je bil dosedanji očitno bolj poškodovan, kot smo mislili." Mercedes bo namreč Michaelov dirkalnik sestavil okoli nove školjke, stara je bila nekajkrat poškodovana in so jo sproti popravljali, izsledki telemetrije pa so kazali, da se njegov dirkalnik med vožnjo bolj zvija kot Nicov. Do sedaj pa je Michael lahko v boju proti Nicu zabeležil vsaj dve tolažilni zmagi: Rosberg je za dve dirki posnemal Michaelovo nastavitev dirkalnika, a očitno se tudi v tem primeru mlajši tekmec bolje znajde v kokpitu kot sedemkratni svetovni prvak.