Senzorje, ki spremljajo premikanje oči, so namestili v karavana znamke Dodge, nato pa ga je voznik „s pogledom“ usmerjal po zapuščenem letališču. Tehnologija se imenuje eyeDriver, voznik pa lahko vozi največ 50 kilometrov na uro.

„Naslednji korak bo vožnja s hitrostjo 100 kilometrov na uro,“ je poudaril Rojas. „Največji izziv pa bo zagotovo vožnja po mestu, kjer je veliko pešcev in ovir,“ je še dodal.

Zaenkrat so poskusne vožnje omejene na sledenje drugemu avtomobilu ali pešcu, preizkusili pa so tudi vzvratno vožnjo, pri kateri mora voznik gledati v vzvratno ogledalo. Neodgovorjeno pa ostaja vprašanje varnosti - če bo tehnologija prišla na širši trg -, predvsem v trenutkih, ko bo voznik pogledal za lepim dekletom ali umaknil pogled s ceste. Kaj se bo zgodilo, ko se bo oglasil na telefon ali poskušal napisati kratko sporočilo?

Raziskovalci so našli rešitev tudi za zmedene voznike: „„Spirit of Berlin“ je opremljen tudi z GPS navigacijo, kamerami, laserji in skenerji, zaradi katerih je sposoben voziti sam. Avtomobil ima sposobnost samousmerjanja ali vožnje s pomočjo voznikovih oči,“ je dodal Rojas. „Avto se na križišču ustavi in voznika vpraša, kam naj zavije.“

Rojas je zmožnost avtomobila, da vozi sam, dokazal tako, da je skočil predenj. Dodge se je zaradi kamere, ki je zaznala oviro, nemudoma ustavil. Trenutna težava je predvsem v kolesarski čeladi, ki jo mora nositi voznik, če želi uporabljati novo tehnologijo. „Kolesarske čelade smo izbrali zato, ker so najbolj ergonomične,“ je še dodal Rojas.