Turistično združenje Portorož bo za promocijo na domačem in tujih trgih letos namenilo pol milijona evrov. Oglaševalske akcije nameravajo izpeljati v sosednjih Italiji in Avstriji, v Srbiji in na Bavarskem, je na novinarski konferenci, na kateri so obalni turistični delavci predstavili svoje aktivnosti ob prihajajoči sezoni, pojasnila Patricija Gržinič iz Turističnega združenja Portorož.

Konec letošnjega oziroma v začetku prihodnjega leta naj bi po njenih besedah stekla gradnja golf igrišča v Sečovljah. Turiste v Portorožu bo letos pričakala tudi obnovljena plaža. S pol milijona evrov vredno obnovo bo komunalno podjetje Okolje Piran zaključilo v prihodnjih dveh tednih.

Do 15. junija bo predvidoma končana prenova Grand Hotela Metropol, s katero so v Hotelih Bernardin začeli v preteklem tednu. Na prenovo leta 1972 zgrajenega hotela so po besedah izvršnega direktorja za trženje Hotelov Bernardin Matjaža Žnidaršiča čakali predolgo. V hotel se od prve prenove leta 1996 namreč ni več vlagalo.

Pri obnovi pročelja nameravajo ohraniti prvotno zasnovo arhitekta Eda Mihevca. Pročelje hotela bodo tudi v prihodnje krasile keramične emajlirane ploščice temno rjave barve. Obnovili bodo še streho, hotelske sobe, lobby in recepcijo.

V lanskem letu je bilo po navedbah Žnidaršiča opaziti pritisk posrednikov hotelskih storitev po nižanju cen. V Hotelih Bernardin so cene ohranili na lanskoletni ravni. Želijo si, da bi bila letošnja sezona približno enaka tistima leta 2008 in 2009, ki ju ocenjujejo kot uspešni.

V poslovni enoti Talaso Strunjan Term Krka v teh dneh zaključujejo s sedem milijonov evrov vredno investicijo v hotelu Svoboda, s katero bodo pridobili nove površine za hidroterapijo in fizioterapijo. Obiskovalce bo pričakal obnovljen wellness center, večja površina savn in dodatni bazen. Pridobili so še novih devet sob, je pojasnil direktor PE Talaso Strunjan Milan Gaspari.

Hotel sicer beleži blizu 94-odstotno letno zasedenost, v Termah Krka pa si obetajo, da bodo z izboljšano kakovostjo storitev pritegnili več tujih gostov. Slovencev je v strunjanskem hotelu preko 80 odstotkov. Tržne aktivnosti želijo povečati predvsem v Srbiji, Rusiji, Avstriji, Nemčiji in Italiji, je dejal Gaspari.

V Istrabenzovi hotelski verigi LifeClass stavijo na širitev termalne in wellness ponudbe. Ponudbo so dopolnili s t.i. shujševalnim programom in programi, ki združujejo prvine ajurvedske medicine, ajurvedske diete in kolonhidroterapije. V hotelu stavijo predvsem na lokalno kulinariko in povezovanje z lokalnimi pridelovalci.