Z oceno, da prav začetek motoristične sezone pokosi največ motoristov, se strinja tudi Andrej Brglez z AMZS, ki pravi, da na motoriste na začetku sezone preži kup že dobro znanih nevarnosti: od hladnega in umazanega asfalta, kar posledično pomeni slab oprijem gum, do čez zimo zakrnelih udov motoristov in njihove neučakanosti pred prvo vožnjo: "Čeprav bi pri nas - z izjemo najhladnejših mesecev - lahko skozi celo leto vozili motorje, smo edina država s podobnimi vremenskimi pogoji, kjer se večina motoristov na cesto odpravlja le spomladi in poleti," nam je pojasnil Brglez, ki motoristom svetuje, da preden zaženejo svoj motor, vklopijo tudi možgane: "Problem je izključno v glavah," je prepričan Brglez, ki pravi, da se nepripravljenost in nestrpnost v prvih spomladanskih mesecih najpogosteje odražata z zleti na nasprotni vozni pas: "Še posebno pri zaletavih mlajših motoristih se rado zgodi, da zapeljejo čez sredinsko črto. Niso vešči, prehitro pripeljejo v ovinek in prepozno zavirajo, zato jih zanese na nasprotni pas," meni Brglez. Svoje pristavijo še vozniki avtomobilov, ki se včasih premalo zavedajo šibkosti motoristov: "Če bi bil odnos do motoristov bolj tovariški, bi bolj popazili na motoriste in ne bi tako na polno uveljavljali svoj prav," dodaja Brglez.

Po drugi strani pa je slovenska družba do hitrosti in dinamične vožnje včasih celo preveč razumevajoča: "Ljudje so tolerantni, češ 'fant pa že lahko malo pritisne na plin' in vsakdo se rad pohvali, kako hitro se je pripeljal od Ljubljane do Portoroža. Dovzetnost za hitrost se kaže že v osnovnih šolah, kjer se otroci navdušujejo predvsem nad močnimi avtomobili in motorji, čeprav le na sličicah. Tudi proizvajalci avtomobilov in motorjev pri svojih modelih reklamirajo predvsem dinamičnost," meni Brglez.