Guzelj je prepričan, da za mobilnost v mestu niso ključnega pomena osebni avtomobili, temveč so to lahko kolesa ali javni promet. Zapiranje določenih delov mesta za osebni promet je smiselno, meni Guzelj, saj imajo takšni ukrepi veliko pozitivnih učinkov na podobo urbanega okolja, so prijazni do pešcev in so bolj ugodni za bivanje.

Ob tem pa tako Guzelj kot predstavnica Četrtne skupnosti Center Marjeta Verbič opozarjata, da ima umikanje osebnega prometa iz središča mesta tudi slabe plati. Največ preglavic povzroča občanom, ki živijo v strogem središču, saj se z avtomobili ne morejo več pripeljati do svojih domov. Navdušeni niso niti gostinci in lastniki drugih poslovnih prostorov v središču Ljubljane. Prepričani so, da bodo ostali brez strank, če Ljubljančani in obiskovalci prestolnice ne bodo mogli priti do gostiln in trgovin z avtomobilom. Toda predstavnica mestnega projekta Civitas - Elan Sabina Popit meni nasprotno. Pravi namreč, če je središče prijetno za zadrževanje, bo več ljudi, ki bodo trgovcem ustvarjali več prometa. Prav to se je po besedah Popitove pokazalo, ko leta 2007 po Prešernovem trgu in Wolfovi ulici niso smeli več voziti avtobusi.

Popitova pojasnjuje, da je cilj MOL trajnostno usmerjena prometna politika, ki bo ljudi spodbujala k čim manjši odvisnosti od avtomobilov. Da bi se ta projekt uresničil, se Popitovi zdi ključno boljše delovanje javnega potniškega prometa v Ljubljani. Ta mora biti bolj zanesljiv in točen, saj mestni avtobusi izgubljajo čas zaradi tega, ker potniki vstopajo samo skozi ena vrata. Na MOL po besedah Popitove že razmišljajo o tem, da bi v prihodnosti omogočili potnikom vstopanje v avtobuse LPP skozi vsa vrata. Guzelj je prepričan, da bi po središču Ljubljane moral teči javni promet, vendar to ne smejo biti zglobni avtobusi, temveč minibusi. Ti so namreč bolj okretni, tišji in ne ustvarjajo toliko vibracij, ki bi lahko škodile fasadam hiš.

Projekt Civitas - Elan prav tako dela za izboljšanje mreže kolesarskih poti po mestu, kot smo že poročali pa MOL načrtuje tudi projekt vzpostavitve izposoje koles Ljubljansko kolo. Eden od pomembnih načrtov je tudi vzpostavitev koridorja, na katerem bo javni promet imel poseben pas, MOL pa razmišlja tudi o zaprtju Slovenske ceste za osebni promet v prihodnosti, zato že zdaj vabijo ne samo strokovno, temveč vso javnost, naj se odzove na to zamisel.