Kako veliko je bilo olajšanje po zmagi v Maleziji?

Z ramen mi je padlo veliko breme, zato sem si na zmagovalnih stopničkah privoščil še dodatno mero šampanjca, kar ni v moji navadi. To je bila enkratna dirka za naše moštvo in lepo poplačilo za vso smolo na minulih dveh dirkah. Odločilen je bil štart, potem pa sem se moral s precej odločnosti spopasti z Markom Webbrom. Po nekaj naslednjih ovinkih pa sem lahko nadzoroval, kaj se dogaja za menoj. Je pa res, da je bilo kar kočljivo, kako z dirkalnikom, polnim goriva, poiskati optimalno točko zaviranja v prvi ovinek. V nadaljevanju sva bila z Markom bolj ali manj sama na stezi, a ravno Mark do zadnjega kroga še ni obupal in me je nenehno držal v polni pripravljenosti.

Je dober štart stvar občutka ali načrta?

V mojem primeru je bila stvar občutka, povsem samodejnega delovanja. Počasi sem dodajal plin in sem zadnjim kolesom dal čas, da so se dobro oprijele podlage. Štart Nica Rosberga je bil za malenkost preveč agresiven, to sem lahko videl iz kokpita. Potem pa je bila vse stvar samodejnega odzivanja na razmere na stezi. Pa tudi sicer v teh nekaj deset sekundah nimaš veliko časa razmišljati, stvari se odvijajo prehitro.

Kako je bilo s prehitevanjem počasnejših dirkačev?

Ko vodiš in imaš nekaj sekund prednosti, si lahko previdnejši. Dirkači v počasnejših dirkalnikih imajo zelo težko delo, še pred nekaj ovinki ni nikogar v njihovem vzvratnem ogledalu, potem pa se nenadoma pojavi dirkalnik, sami pa se bojujejo s slabo uravnoteženim dirkalnikom. Zato je prava mala pustolovščina priti mimo takega dirkača, pri tem pa gre nekaj časa po zlu. Proti koncu dirke pa sem bil posebno previden, saj sem bil tudi jaz zelo utrujen, izgubil sem veliko tekočine in v takih primerih se napaka prikrade še hitreje. A na tej dirki smo vsi zelo dobro pazili, kaj delamo na stezi.

Bi se dirka tako izšla, tudi če v soboto na kvalifikacijah ne bi deževalo in bi bila Ferrari in McLaren bliže vrhu?

Mislim, da nam je dež omogočil nekaj "privilegijev" in malo olajšal dirko. Zagotovo pa bi bila dirka povsem drugačna, saj so bili nekateri tekmeci zelo hitri, a predaleč, da bi prišli povsem do vrha. In tudi sicer bi bili med najresnejšimi kandidati za zmago, le da bi se morala z Markom za dvojno zmago bolj potruditi, kot sva se. A na koncu šteje le rezultat, konec koncev imamo tudi mi lahko sem ter tja nekaj sreče, ne le smolo.

Ste se med dirko veliko ukvarjali z mislijo, da bi dirkalnik spet odpovedal?

Ne, res pa je, da sem bil proti koncu dirke vedno bolj pozoren na različne zvoke delovanja motorja. A to se vedno dogaja, ko vodiš in šteješ kroge do cilja. Veliko bolj sem se ubadal s pitjem. Najteže pri tem je, da si pravilno razporediš pitje, saj lahko nastopijo velike težave, če ti na tako vroči dirki na polovici zmanjka pijače.

Se je torej sezona zares začela šele v Maleziji?

Ne, sezona se je začela v Bahrajnu in mi smo osvojili že kar nekaj točk. Veseli me, da smo tako hitro ujeli tekmece, a zadeva se lahko zelo hitro obrne, nam v prid ali škodo. Imamo odličen dirkalnik in zdaj je trenutek, ko moramo zares začeti zbirati točke. Kaj se je dogajalo lani in vleči vzporednico z letošnjo sezono, nima nobenega smisla, za nas je vedno najpomembnejša naslednja dirka. Tukaj in zdaj moramo pokazati vse, kar zmoremo, že v Šanghaju je lahko vse spet drugače. Upam, da bomo tam lahko ponovili lanski uspeh, najpomembneje pa bo, da pridemo do novih točk. Kot ekipa moramo držati skupaj v dobrem in slabem, skupaj zmagujemo, skupaj izgubljamo. A kot sem omenil, imamo dober dirkalnik, tekmeci so hitri, pred nami pa je še 16 dirk. Do Šanghaja gremo vsi nazaj v Evropo, da si malo odpočijemo, po Šanghaju pa nas čaka zanimiv evropski del sezone.

povzeto po: motorsport-total.com