Kljub navdušenju pa razen globokih vernikov v naprave podjetja Apple večina potrošnikov še ne ve, zakaj bi se splačalo odšteti 499 dolarjev za novo napravo oziroma do 1000 dolarjev za tehnično bolj dovršene različice, ki bodo na prodaj v naslednjih tednih. V naslednjih tednih naj bi iPade začeli prodajati tudi v drugih državah zunaj ZDA.

Pred prodajalnami podjetja Apple so se v soboto vile dolge vrste ljudi, ki morajo biti med prvimi lastniki novih domislic računalniških genijev iz Silicijeve doline. Analitike medtem bolj zanima, kako bo šla prodaja naprej v širši javnosti. Uvodna številka je sicer dobra, saj je prodaja iPadov višja, kot je bila leta 2007 na prvi dan prodaja iPhonov.

iPad je na zunaj podoben iPhonu, ima pa ambicijo, da bi sčasoma nadomestil prenosne računalnike, kar pa za zdaj sproža precej dvomov. Ploščata naprava obsega povprečne revije je nerodna za prenašanje in menda polzi iz rok, cena pa previsoka za pogosto pobiranje s tal. Tipkovnica je na dotik, steklo pa se menda hitro prenapolni s prstnimi odtisi.