Ljubljana - Eden najuspešnejših slovenskih dirkačev David Rotar, ki se je kalil v kartingu v Sloveniji in Italiji ter je minulo sezono nastopal v Angliji v formuli palmer audi, je imel lepo priložnost, da postane član karavane formule 2. Tako visoko že zelo dolgo, če sploh kdaj, ni segel noben slovenski dirkač. A zataknilo se je pri sponzorjih, ki ne vidijo priložnosti, ki jih ponuja to vrhunsko dirkaško prvenstvo.

Minula sezona je bila v formuli palmer audi zelo uspešna. Kaj ste odnesli od dirk v Angliji?

Res je bila uspešna, saj sem pred tem kar štiri leta dirkaško "počival". Zato je deveto mesto med 33 dirkači dober rezultat. Občutki so bili nekaj posebnega, saj sem bil prepričan, da je moja dirkaška kariera končana. Vso sezono sem napredoval, predvsem pa sem se veliko naučil. Najbolj me je navdušila angleška dirkaška profesionalnost, največ težav pa sem imel z branjem telemetrije, kajti to je bilo zame povsem novo.

Imeli ste tudi priložnost testirati dirkalnik formule 2. Kaj lahko poveste o tem prvenstvu?

Po uspešni sezoni v FPA sem lahko v Valencii testiral dirkalnik F2, kjer sem dokazal, da sem lahko precej hiter tudi v tem dirkalniku, čeprav je bilo zame ponovno vse novo. Prvenstvo je odlično in profesionalno organizirano. Formula 2 je idealna odskočna deska za pot proti formuli 1. Če si uvrščen med prve tri po koncu sezone, dobiš licenco super A in test dirkalnika ekipe Williams F1.

Kako blizu ste bili sedežu v tem dirkalniku?

Zelo blizu, tudi pri Palmerju so se zanimali, kako napredujem pri iskanju sponzorjev, trikrat na teden smo bili v stiku, dirkalnik me je čakal. A žal jim nikoli nisem mogel odgovoriti z dobrimi novicami. Vse se je ustavilo pri denarju.

Nekaj sponzorskega denarja ste dobili, pa še tega le v tujini.

Res je, dobili smo nekaj sponzorskega denarja iz tujine, a to je kaplja v morje. Neverjetno sramotno je, kako arogantno te znajo odkloniti v nekaterih podjetjih. V osemdesetih odstotkih primerov niso niti odgovorili. Poslali smo okoli 50 prošenj v podjetja, ki naj bi svoj potencial videla v tujini, a za zdaj neuspešno.

S takim pristopom verjetno ne bomo nikoli vzgojili dirkača svetovnega formata?

Res je, vse to ni samo naša stvar, ne gre le za mojo kariero, kajti če bi uspeli s takim projektom, bi verjetno odprli vrata še kakšnemu dobremu slovenskemu dirkaču. Slovenski motošport zdaj tone vse globlje, z izjemo nekaterih rally dirkačev, a to je druga zgodba.

Kakšni so vaši načrti za naprej? Dirkanju se verjetno ne boste odpovedali, izkušenj iz Anglije je bilo preveč, da bi jih izpustili iz rok.

Do prve dirke formule 2 je le še mesec dni. Zato bolj realno upam, da nam bo uspelo pokriti še eno sezono formule palmer audi. Vsa minula sezona je bila nepopisna. A me je strah za slovenski motošport, kajti nikomur od nas se ne piše prav dobro. Lahko se zgodi, da bomo padli na raven vaške dirkaške lige. To bi bila velika škoda, v minulih letih smo dokazali, da imamo v Sloveniji hitre fante in dekleta, ki bi si zaslužili priložnost, da se dokažejo v mednarodni konkurenci.