Kaj se je dogajalo v prvem ovinku?

Žal na to vprašanje nimam odgovora. Nič od padca mi ni ostalo v spominu, kar za nadaljevanje dirkanja niti ni slabo. Enostavno sem izgubil spomin za celotno dogajanje pred samim štartom in do zadnjega pregleda v bolnici. Najbolj pomembno je, da sem cel in nepoškodovan.

Kako vam vsako leto znova uspe zbrati ekipo in tudi finančna sredstva za prestižno dirko?

Dirka v Daytoni ostaja posebna dirka pri vseh članih ekipe. Dolga zima in legendarna dirka nas še dodatno motivirata. Žal se ni razpletlo po naših željah, čeprav smo na mrzlih kvalifikacijah dosegli najboljšo izhodišče do sedaj. Cilj celotne ekipe je bil izboljšati najboljšo uvrstitev iz leta 2008 (osmo mesto, op. p.), zato nas ta nesreča še posebej jezi, ker bi se z dobro vožnjo in dobrimi postanki lahko uvrstili med pet najboljših.

Pri padcu ste tudi poškodovali motocikel, da je bilo vse skupaj le še slabše...

Z odstopom nikoli ne moreš biti zadovoljen. A zato je vse drugo teklo odlično. Motor in ekipa sta delovala, dosegali smo odlične čase na treningih in kvalifikacijah, na dirko smo bili dobro pripravljeni. Mislim, da smo dokazali, da smo izvrstna ekipa.

S kakšnimi težavami ste se srečevali pred dirko in med dirkaškim koncem tedna?

Ves teden smo imeli res hladno vreme, na jutranjih in večernih treningih so bile temperature pod 10 stopinjami Celzija, asfalt je bil mrzel in oprijem pnevmatik je bil zares slab. Vendar pa smo se tudi v teh razmerah odlično znašli in s trinajstim mestom dosegli najboljši štartni položaj doslej. Nekaj težav je bilo le s porabo goriva. V teh razmerah bi bila poraba res velika in strategija dveh postankov z dolivanjem goriva bi bila tvegana odločitev.

Ste že redni gost te dirke. Imate zato pri organizatorju kaj bonitet?

Z organizatorjem dirke imamo odlične odnose. Imamo nekatere bonitete, ki nam sicer ne bi pripadale. Letošnje leto so nam omogočili brezplačno bivanje v Daytoni in uporabo garaž na samem dirkališču. Tudi z ostalimi ameriškimi moštvi imamo odlične odnose in vedno nam nesebično pomagajo.

Na kaj mora biti dirkač na 320 kilometrov dolgi dirki, kjer je steza speljana tudi po ovalu, najbolj previden?

Kot na vsaki preizkušnji mora biti dirkač celotno dirko izredno skoncentriran. Pri tako visokih hitrostih v eni sekundi opravimo 80 metrov poti, kar pomeni, da časa za počitek ni. Vsaka napaka na ovalu pa je lahko usodna. Gre tudi za izjemno zaupanje med vsemi dirkači, kajti napaka enega običajno vodi tudi v nesreče ostalih dirkačev.

Kakšni so načrti za prihodnost?

Vračamo se v Slovenijo. Motor je potreben popravila in zato se bomo verjetno že maja in junija udeležili nekaterih evropskih dirk, nato pa si kljub vsemu želimo nastopiti na dirki v Laguni Seci.