Čeprav tekmeci v tem razredu narekujejo oster tempo in veliko novosti, so Oplovi oblikovalci corsino zunanjost pustili nedotaknjeno, več dela pa so imeli inženirji, ki so se posvetili posodobitvi motorjev in spremembam nastavitve podvozja.Posodobljeni pogonski stroji so seveda učinkovitejši in prijaznejši do okolja, poraba goriva je nižja do 13 odstotkov, na novo uglašeno podvozje pa zagotavlja večjo mero udobja.

Za tako majhen avtomobil je izbira motorjev res velika, na dnu bencinskega dela razpredelnice ostaja rahlo podhranjeni 1,0- litrski trivaljnik (48 kW/65 KM), največji sladokusci pa se lahko odločijo za 1,6-litrski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom v športno nastrojeni corsi OPC, ki so mu še nekoliko dvignili moč (141 kW/192 KM). Vmes so še 1,2- (51 kW/70 KM in 62 kW/84 KM) in 1,4-litrski (64 kW/87 KM in 74 kW/100) motorji z ročnimi in samodejnimi menjalniki easytronic, skupna poraba goriva se giblje med 5,0 in 5,5 litra bencina na 100 kilometrov in izpusti ogljikovega dioksida med 117 in 129 grami na kilometer. Različne izvedbe 1,3-litrskih in 1,7-litrskih turbo dizelskih motorjev (od 55 kW/75 KM do 96 kW/130 KM) se odslej ponašajo s porabo goriva nižjo od 5 litrov plinskega olja na 100 kilometrov. 1,3-litrski motor v corsa ecoflex pa tudi z le 98 grami (99 pri petvratni različici) izpusta ogljikovega dioksida na kilometer. Spremenjeni motorji dosegajo okoljske standarde Euro 5, voznikom pa je pri varčni vožnji v pomoč indikator prestavljanja.

Poleg celovite prenove motorjev, so se Oplovi inženirji lotili tudi podvozja in izboljšali vse glavne dele vzmetenja in sistem krmiljenja. Izpopolnili so blažilnik, vzmeti, stabilizatorje, zadnjo os, električno krmilno gonilo in njegovo krmilno programsko opremo, športni različici OPC so v spremenili še krmilno gonilo. S temi spremembami je corsa udobnejša, voznik ima natančnejši občutek pri upravljanju, avtomobil pa je v celoti stabilnejši pri ohranjanju smeri.

Nenazadnje je treba k prenovi prišteti še obogateno opremo in nove karoserijske barve, kar naj bi corsi prav tako pomagalo pri vzdrževanju stika z mlajšimi tekmeci. Cene na slovenskem trgu so ostale bolj ali manj nespremenjene, osnovna izvedba z 1,0-litrskim motorjem je naprodaj za 9510 evrov.