V podjetju podpirate neprestan strokovni in osebni razvoj posameznikov, saj je to po vašem mnenju največji motivator. Torej tega navkljub krizi niste okrnili?

Naši sodelavci so tisti, ki ustvarjajo vrednost podjetja S&T Slovenija, zato bi okrnitev spodbude k njihovi rasti pomenila nazadovanje za celotno podjetje. Sodelavce zato neprestano spodbujamo tako h karierni in tudi osebni rasti, to pa dosegamo z rednimi izobraževanji in dodatnimi usposabljanji, ki jih izvajamo tudi v trenutnih gospodarskih razmerah.

Sproščeno delovno ozračje je izjemno pomembno. Kako skrbite, da sodelavci ne izgorijo?

Od svojih sodelavcev zahtevamo profesionalnost, željo po razvoju in samoiniciativnost. S&T Slovenija je okolje, v katerem štejejo rezultati. Zavedamo se, da zahtevamo veliko, vendar veliko tudi dajemo. Sodelavce želimo razbremeniti bremena fiksnega urnika in jim omogočamo fleksibilen delovni čas. Pri nas lahko večina zaposlenih dela tudi od doma. Smo imetniki certifikata Družini prijazno podjetje, saj imamo mlade strokovnjake z mladimi družinami. V okviru tega smo med drugim sprejeli ukrep, da podarimo dodaten dan dopusta vsakemu zaposlenemu ob vstopu otroka v prvi, drugi in tretji razred osnovne šole. Tudi aktivnosti že več kot leto delujočega društva za šport in kulturo COOL veliko prispevajo k sproščenosti in neformalnemu druženju zaposlenih.

Kaj vaše sodelavce dela boljše od konkurence?

Živimo po štirih vrednotah - z znanjem si pridobivamo zaupanje strank, partnerski odnos gradimo s sodelavci in strankami, inovativnost je pogoj preživetja v našem poslu, vse to pa začinimo še s strastjo.

Kaj je bil S&T-jev največji preskok/poslovni uspeh od lani?

S&T skupina in z njo tudi S&T Slovenija obrača svojo barko. Bili smo poznani predvsem kot sistemski integratorji. Manj je znano, da imamo močno svetovalno ekipo in da smo med svetovalnimi podjetji prvi v srednji in vzhodni Evropi, pred IBM in Deloittom.

Kakšne poslovne rezultate pričakujete letos v primerjavi s preteklim letom?

Z letom 2009 smo kar zadovoljni. Kljub manjšemu prometu smo ustvarili celo večji dobiček kot v letu 2008. Tudi v letu 2010 ostajamo optimistični, saj vse kaže, da bo še boljše kot lansko. jpš