"Vse to je posledica svete vojne, ki jo je prejšnji predsednik FIA vodil proti Ferrariju," so iz Maranella naperili osti proti Maxu Mosleyju, ki je pred koncem svojega mandata novembra lani vztrajal pri širitvi SP z desetih na 13 ekip. Zdaj imata dve od novink, USF1 in Campos Meta, velike težave, nista še predstavili dirkalnikov in vprašanje je, če se bosta pojavili na startu prve dirke v Bahrajnu 14. marca.

"Ampak še vedno se FIA dela, da je vse v najlepšem redu in da sončece sije na naš šport," so bili pikri pri Ferrariju. V italijanski ekipi menijo, da bi FIA naredila več za formulo 1, če bi namesto delovnih dovoljenj za majhne "garažne" ekipe poskrbela za to, da bi v formuli 1 ostali veliki. Lani sta se umaknila dobavitelj motorjev BMW in ekipa Toyote.

"Prišli smo do tega, da sta dve ekipi vprašljivi, izgubili pa smo dve tovarniški moštvi. Renault je Renault samo še po imenu. Ste si to želeli?" so pri rdečih še naslovili retorično vprašanje na FIA. V novem mandatu sicer svetovno avtomobilistično organizacijo vodi Francoz Jean Todt, nekdanji vodja ekipe Ferrari v formuli 1.