Loeb je prejšnjo sezono končal s šestim zaporednim naslovom prvaka, odločitev na vrhu pa je bila zelo tesna. Na koncu je Citroenov dirkač imel le točko prednosti pred Fincem Mikkom Hirvonenom, prvim adutom Fordovega moštva.
Švedski reli se po letu premora vrača v koledar svetovnega prvenstva. Loeb upa, da bo dirka v okolici Karlstada postregla s tradicionalno švedsko podlago - snegom. "Vedno rad dirkam na snežnih relijih na Švedskem in Norveškem. Če bodo vremenske razmere prave, bi to lahko bil eden najboljših relijev sezone," je bil pred začetkom navdušen Loeb in tekmecem povedal, da še nima dovolj dirkanja: "Še vedno uživam za volanom. Vožnja, hitrost, to je pravi izziv. Motiv pa je preprost, osvojiti še sedmi naslov prvaka. A ne bo lahko, Mikko napreduje vsako leto."
Nabrušen pa je tudi njegov tekmec. "Sebastiena bo težko premagati, toda moj cilj je osvojiti naslov prvaka. Počutim se močnejšega kot v letu 2009. Sem za leto bolj izkušen in ne želim več izgubljati," je dirkaško rokavico izziva vrgel mladi Finec. Skupaj z rojakom Jari-Mattijem Latvalo bo tudi letos predstavljal udarno Fordovo napadalno dvojico. Pri Fordu upajo, da je tudi Latvala, ki je sicer zelo hiter, pridobil kanček izkušenj in zrelosti ter da bo več dirk končal v cilju, ne pa z razbitim avtomobilom ob stezi. Latvala je tudi zadnji zmagovalec relija po švedski iz leta 2008.
V Citroenovi tovarniški ekipi prav tako ni sprememb. Številka dve je Španec Dani Sordo, v mladinski ekipi Citroena pa bo največ pozornosti namenjene Kimiju Raikkönenu. Nekdanji svetovni prvak v formuli 1 je pred sezono 2010 zamenjal disciplino in se iz Ferrarija presedel v Citroena C4. "Ne vem, kaj lahko pričakujem. Skušal bom priti do čim več točk, nato pa v sezoni izboljševati uvrstitve. Najprej pa moram spoznati avto," je svetovni prvak F1 iz leta 2007 miril preveč zagrete navijače. Njegov sotekmovalec v mladinski ekipi Citroena bo nekdanji mladinski svetovni prvak Francoz Sebastien Ogier.
Za še bolj zanimiv začetek sezone pa je poskrbel še en dirkač, ki ni zdržal v pokoju. Nekdanji svetovni prvak Marcus Grönholm se pri 41 letih spet vrača na relije na najvišji ravni, sedel pa bo za volanom Forda Focusa: "Švedska je bila vedno moja najljubša dirka. Ko sem bil v pokoju, sem veliko razmišljal o tem reliju, še posebej o legendarni hitrostni preizkušnji Sagen."
Novinec na sceni pa je ameriški kaskader in dirkač Ken Block. Ekstremni športnik, ki tudi deska, rolka in vozi motokros, bo letos nastopil na sedmih relijih v ekipi Ford M-Sport, po sezoni 2011 pa naj bi se povsem posvetil reliju.
Tik pred začetkom sezone je Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) spremenila sistem točkovanja. Zdaj bodo tudi v reliju najboljše nagrajevali po novem sistemu kot v formuli 1. Točke bo dobila prva deseterica in ne več le osmerica, zmagovalec pa bo dobil precej več: 25 točk namesto deset (sistem 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1).
Po švedskem reliju se bo sezona nadaljevala marca v Mehiki, konec tega meseca bo na sporedu jordanski reli, aprila se bo karavana preselila v Turčijo. Maja bosta na sporedu dva relija, na Novi Zelandiji in Portugalskem. Julija se bo najprej predstavila novinka v koledarju SP Bolgarija, sledila bo klasika na Finskem, po poletnem premoru pa konec avgusta Nemčija. Septembra bo na vrsti reli na Japonskem, oktobra Francija in Katalonija, konec sezone pa bo tradicionalni valižanski reli med 12. in 14. novembrom.