Kaj se torej obeta ljubiteljem in dirkačem ter članom moštev formule ena v prihodnji sezoni? Sprememb je sicer več, med najpomembnejšimi bo verjetno ukinitev dolivanja goriva med postanki v boksih. Na takšen način bodo dirkači in moštva prisiljeni v precej bolj korenite spremembe pri načrtovanju strategije, slogu vožnje ter seveda zasnovi dirkalnika. Le-ta bo moral imeti zdaj veliko večjo posodo za gorivo, po nekaterih ocenah dvakrat večjo, kot so jo imeli v sezoni 2009. S tem pa bodo dirkalniki na začetku dirke veliko težji, torej bodo morali, tako nekateri dirkači, precej korenito spremeniti slog vožnje v začetnem delu dirke.

Tudi zato, predvsem pa zaradi protesta dirkačev in varnosti, so se pri FIA odrekli prepovedi električnih grelnih prevlek za pnevmatike, s katerimi jih bodo moštva lahko še naprej že pred menjavo predgrela in bo prvi krog z novimi pnevmatikami za dirkača manj nevaren (delovna temperatura pnevmatike znaša namreč okoli 100 stopinj Celzija). Naslednja velika novost je sistem točkovanja, ko bodo do točk upravičeni dirkači, ki se bodo na dirki uvrstili med prvo deseterico. Zmagovalec bo dobil 25 točk, drugouvrščeni 18 in tretjeuvrščeni 15, naprej pa bodo točkovali po sistemu 12-10-8-6-4-2-1.

Pri dirkaških zasedbah je prišlo do še bolj korenitih sprememb. Najbolj odmeven je vsekakor odhod Kimija Raikkonena iz formule ena, Finec se seli v svetovno reli prvenstvo. Veliki met je uspel tudi Mercedesu, ki je začel prvo fazo razhajanja z McLarnom, saj so kupili moštvo Brawn in ga preimenovali, čeravno je vodstvo ekipe še vedno obdržal Ross Brawn. Srebrni zdaj stavijo na Nica Rosberga, v drugi dirkalnik pa bo sedel Michael Schumacher. Nemec bo zaslužil 27,5 milijona evrov na sezono, s čimer bo spet najbolje plačani dirkač.

Svetovni prvak Jenson Button se je preselil k McLarnu, kjer bodo Angleži prišli na svoj račun, saj bo njihove barve branil domači dirkaški par Button-Hamilton, oba pa se lahko pohvalita z naslovom svetovnega prvaka. Pri Ferrariju je Raikkonena zamenjal prav tako prvak Fernando Alonso, vrača pa se tudi Felipe Massa, ki si je očitno zelo dobro opomogel od nesreče na Madžarskem. Red Bull ostaja pri isti dirkaški zasedbi. Pri Williamsu bosta srečo poskusila Rubens Barrichello in novinec Nico Hülkenberg, pri Renaultu pa bosta sedela Robert Kubica in Rus Vitalij Petrov. Force India ostaja pri Adrianu Sutilu in Vitantoniu Liuzziju, pri Toro Rossu nadaljujejo z Buemijem in Alguersaurijem. Slovo BMW še ni pomenil konec za ekipo, saj jo je ponovno prevzel nekdanji lastnik Peter Sauber, ki je v svoje vrste vzel Kamujija Kobajašija in veterana Pedra de la Roso.

Veliko bolj kritično je pri štirih novih moštvih: ekipa Campos (z dirkačem Brunom Senno) je tik pred bankrotom, tako da si, tudi če bodo prišli na prvo dirko, ne bodo mogli privoščiti nič testiranj, Manor oziroma Virgin Racing pa bo šel na štart s Timom Glockom in Lucasom di Grassijem. US F1, ki je po besedah Bernija Ecclestona drugo finančno najbolj kritično moštvo, želi nastopati z Argentincem Josejom-Mario Lopezom, Lotus pa bo stavil na izkušena Jarna Trullija in Heikkija Kovalainena.