Po podatkih, ki so jih danes posredovali iz Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije, je imel Renault lani z 9438 prodanimi osebnimi vozili 16,94-odstotni tržni delež, čeprav se je prodaja v primerjavi z letom 2008 znižala za 13,57 odstotka.

Z 10,5-odstotnim deležem francoskemu proizvajalcu sledi nemški Volkswagen, ki je prodal 5848 avtomobilov oz. 22,40 odstotka manj kot leta 2008. Na tretjem mestu je z 8,2-odstotnim deležem Opel, ki je prodal 4567 novih osebnih vozil, kar je 29,6 odstotka manj kot leto prej.

Pri osebnih vozilih se je lani najbolje prodajal Renaultov clio (6,52-odstotni tržni delež), število prodanih vozil v primerjavi z letom pa se je zmanjšalo za 20,25 odstotka na 3631. Sledita Fiatov punto (5,4-odstotni tržni delež; +11,68 odstotka na 3011) in Renaultov megane (4,98-odstotni tržni delež; +17,32 odstotka na 2777).

Največjo rast pri osebnih vozilih v letu 2009 je zabeležil Kiin model ceed (+52,68 odstotka na 2730 vozil), največji padec pa Peugeotov model 207 (-45,72 odstotka na 1426 vozil).

Pri lahkih gospodarskih vozilih so enako kot leta 2008 pristali proizvajalci Renault (23,08-odstotni tržni delež; -33,13 odstotka na 1209 vozil), Peugeot (16,85-odstotni delež; -26,48 odstotka na 883) in Citroen (15,94-odstotni tržni delež; -22,97 odstotka na 835 vozil).

Decembra 2009 je bilo prvič registriranih 4025 novih osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil oz. 9,11 odstotka več kot leto prej.

Med osebnimi vozili je bilo decembra 2009 v medletni primerjavi prodanih največ Renaultovih (14,41-odstotni tržni delež; +2,6 odstotka na 512 vozil), Volkswagnovih (12,52-odstotni tržni delež; +78 odstotkov na 445 vozil) in Oplovih modelov (11,43-odstotni tržni delež; +27,27 odstotka na 406 vozil).

Pri osebnih vozilih se je decembra najbolje prodajal Renaultov megane (5,35-odstotni tržni delež; +35,71 odstotka na 190 vozil), Oplova astra (5,24-odstotni tržni delež; +52,46 odstotka na 186 vozil) in Volkswagnov polo (4,84-odstotni tržni delež; +152,94 odstotka na 172 vozil).

Pri lahkih gospodarskih vozilih so prva tri mesta decembra 2009 zasedle blagovne znamke Renault (30,30-odstotni tržni delež; v primerjavi z decembrom 2008 +38,83 odstotka na 143 vozil), Citroen (16,95-odstotni tržni delež; -20 odstotkov na 80 vozil) in Volkswagen (14,41-odstotni tržni delež; +25,93 odstotka na 68 vozil).