Število zaposlenih, ki bodo napoteni na čakanje na delo, je določeno glede na trenutni obseg dela ter ukrepe racionalizacije in optimizacije poslovanja. Nekateri bodo v ukrep vključeni vseh šest mesecev, nekateri manj, pojasnjujejo na železnicah in poudarjajo, da za tiste, ki bodo odšli na začasno čakanje, to ne pomeni predhodnega ukrepa ob morebitnem odpuščanju.

Glede na nadaljnji obseg dela ter ukrepe racionalizacije in optimizacije poslovanja na Slovenskih železnicah pričakujejo, da bo v ukrep začasnega čakanja na delo vključenih še nekaj zaposlenih, skupno do največ 2000.

O številu napotenih na čakanje na delo so se v sredo seznanili socialni partnerji na Slovenskih železnicah, ni so pa se dotaknili pogovorov o morebitnem znižanju plač. Pogovore bodo nadaljevali prihodnji teden, torej po petkovem obisku predsednika vlade Boruta Pahorja na Slovenskih železnicah.

Premier Pahor Slovenske železnice od lanskega novembra obiskuje enkrat mesečno. Nazadnje se je v družbi skupaj z ministrom za promet Patrickom Vlačičem mudil 4. decembra lani in se seznanil s študijo o možnostih reorganizacije in racionalizacije poslovanja družbe.

Študijo o možnostih reorganizacije in racionalizacije poslovanja Slovenskih železnic so pripravili na prometnem ministrstvu. Doslej so bile sicer odprte vse možnosti novega poslovnega modela: enovit sistem, popolna delitev in holding.

Pahor naj bi železnice obiskal že v začetku tega tedna, a so se kasneje uskladili za petek. Na temo iskanja rešitev finančne sanacije družbe se je namreč najprej želela sestati medresorska skupina, v kateri so predstavniki železnic ter ministrstev za prometa in za finance. Skupina se bo sestala danes, s sklepi sestanka pa bo v petek seznanjen tudi Pahor.

Slovenske železnice so sicer vso potrebno gradivo za petkov obisk premiera oddale že pred ponedeljkom, poudarjajo v družbi.