Obstoječi 4.0 V6 bo namreč šel v pokoj, zamenjal pa ga bo znatno modernejši Duratec 3.7 V6 Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) bencinar z direktnim vnosom goriva. Glede na slabše sposobnosti predhodnika nov motor z 309 konjskimi močmi in 379 Nm navora prinaša bistven napredek dinamičnih sposobnosti avtomobila, približa se tudi uspešnosti GT (4.6 V8).

Dodatna spodbuda je tudi nov menjalnik s šestimi prestavami. Modernejša tehnologija prinaša tudi nižjo porabo goriva, 7,84 litra na 100 kilometrov izven mesta in 12,38 litra na 100 km pri vožnji v mestu. Za 25-odstotno zmanjšanje porabe goriva glede na predhodnika so morali pri Fordu prilagoditi tudi ostale elemente.

Tako so v avtomobil vgradili nov električni servo volan, izboljšali pa so tudi aerodinamiko. Kupci bodo lahko računali tudi na diferencial z omejenim zdrsom, obnovljeno vzmetenje in močnejše zavore.

Notranjost je oplemenitena z očesu prijaznejšo armaturno ploščo, na kateri merilec hitrosti meri do 160 mph (257 km/h), merilec obratov pa do 8000 obratov na minuto. Od prihodnjega avgusta bo na trgu dostopen tudi tako imenovani performance paket, ki bo vključeval prilagojene prestave, športno vzmetenje, 19-inčna kolesa, dodatno utrjeno karoserijo in sistem ESC, ki vozniku dopušča nekoliko več svobode.