Novosti sicer niso velike. V šprintu ne bo malega finala za boj med sedmim in 12. mestom, na Tour de Ski bodo točke delili tudi za etape brez pogoja o končni uvrstitvi in na finalu sezone bo prostora le za 50 najboljših. "Pripomnila sem, da je najboljši denar vedno v velikem finalu šprinta in na koncu Toura, udeležba na koncu sezone pa bi bila lahko množičnejša, da bi svetovni pokal dobil del videza Vasaloppeta. Malo sem se šalila, novinarjem pa je bilo seveda všeč." Mimogrede je z medijsko šefico napisala še tekst za blog, ki ga skupaj s predsednikom tekaškega komiteja FIS Vegardom Ulvangom ter še dvema tekačema piše za uradno tekaško spletno stran FIS. Vabila na Roglo, za katero vlada veliko zanimanje med tekači, seveda ni pozabila pristaviti.
Petra Majdič kot blagovna znamka
Petra Majdič tudi na finskem Laponskem utrjuje svoje ime športne blagovne znamke. Bila je edina tekačica na tiskovni konferenci, ki jo je FIS priredila v okviru "8. nordijske otvoritve" sezone z glavno temo pojasnjevanja novosti v 29. sezoni. "Sandra Spitz, medijska direktorica tekaškega dela FIS, se je takoj oddahnila, ko me je videla. Sedaj sva rešeni, je pripomnila. Hattestad in Northug, ki sta bila tudi vabljena, sta zamujala na poti. Kowalczykova pa se takih stvari raje izogiba," je Petra Majdič pojasnila ozadje.