Težava je bila, da funkciji "išči“ in "brskaj“ na strani v soboto več ur nista delovali, zaradi česar se je ustavilo skoraj vse nakupovanje. Poleg tega obstaja tudi možnost, da bi lahko sesutje strani vodilo v prodajo predmetov nižjim ponudnikom, ko pa bi morali za določene stvari iztržiti precej več denarja.

Nekateri prodajalci so zaradi nedelovanja strani občutili precejšen padec prodaje, ki je v predbožičnem času ključnega pomena. eBay je prodajalcem že zagotovil, da jim bo denar, izgubljen pri prodaji, povrnil, seveda pa ne bo možno izračunati, koliko denarja so prodajalci izgubili v času, ko ljudje niso imeli dostopa do njihovih dobrin.

eBay je v z recesijo obarvanem predbožičnem času zabeležil porast nakupovalcev, ki na strani iščejo predvsem dobre kupčije. V zadnjih treh mesecih je v primerjavi z lanskim letom prodaja poskočila za 15 odstotkov. Predbožično nakupovanje na spletu je del celotnega trenda, ki se usmerja v nakupovanje prek spleta. Letos naj bi božična prodaja na internetu dosegla šest milijard evrov, kar bi bil za skoraj četrtino višji znesek kot leta 2008.