V nedeljo in ponedeljek je spletni panel anketirancev JazVem.si izvedel kratko anketo o gledanosti tekme Rusija : Slovenija. Anketiranci so ocenili igro slovenskih nogometašev in njihove možnosti, nekaj prostora pa je bil namenjenega tudi opaženosti oglaševalcev ob igrišču. Tokratno meritev je omogočil Debitel.

Dobre tri četrtine gledalcev je tekmo gledalo doma, ostali pa izven doma, predvsem pri prijateljih, znancih, sorodnikih (deset odstotkov) in v lokalih (deset odstotkov). Dobre štiri odstotke vseh, ki so vsaj malo gledali prenos tekme, je to počelo preko spleta. Ocenimo torej lahko, da je na vsake tri gledalce, ki jih je izmerilo elektronsko merjenje gledanosti, tekmo gledal še en gledalec, ki ga tovrstne meritve ne zajamejo.

Igro slovenskih reprezentantov so gledalci ocenili s povprečno oceno 3.7, dve tretjini gledalcev je odgovorilo, da so igrali dobro (55 odstotkov) ali zelo dobro (10 odstotkov). Ocena igre slovenskih nogometašev narašča z dolžino gledanosti. Med tistimi, ki so tekmo spremljali vsaj malo, je skoraj še enkrat toliko več takšnih, ki pravijo, da je uvrstitev na SP bolj verjetna kot ne. Večina (47%) je sicer odgovorila, da je »vse mogoče«, slabih 18 odstotkov, da uvrstitev ni preveč verjetna, dobrih 35% pa, da je uvrstitev verjetna. Najbolj optimistični so tisti, ki so tekmo gledali v celoti.

Ob igrišču tekme je bilo opaziti kar nekaj slovenskih oglaševalcev. Preverili smo, kakšna je
bila njihova opaznost. Natanko dve tretjini vprašanih je znalo navesti vsaj enega od oglaševalcev ob igrišču. Najvišji spontani priklic je dosegel Radio City (17odstotkov), ki si je to zagotovil tako s sredinsko pozicijo ob klopi za rezervne igralce, kot z zelo razpoznavnim logotipom. Sledita Sintal in Amis (oba po 11 odstotkov), med prvih pet pa sta se uvrstila še Debitel (6 odstotkov) in Sportina (4 odstotkov). Pri podprtem priklicu je rezultat nekoliko drugačen, med prvih pet se je vrinila Raiffeisen banka (33 odstotkov), še vedno pa ostaja vodilni Radio City (35 odstotkov). Na tretjem mestu je Amis (27 odstotkov), sledita Debitel in Sportina z enakim rezultatom(25odstotkov).

Anketa je bila izvedena v nedeljo in ponedeljek, 15. in 16. novembra, v okviru spletnega panela
JazVem.si. V anketi je sodelovalo 567 pozvanih oseb, na vprašanja o tekmi pa je odgovarjalo
325 anketirancev.

Rezultati so reprezentativni za slovensko spletno populacijo v starosti od 15 do 59 let.
Stopnja uporaba interneta v populaciji od 15 do 59 let je sicer 64 odstotna. (vir: NRB, 2008/09).

Tabele z rezultati tukaj.