Britanska vlada je za promocijo električnih avtomobilov namenila 250 milijonov funtov, večino od te vsote pa bo namenila zmanjšanju stroškov kupca avtomobila (do 5000 funtov na avtomobil).

ETA je v danes izdanem poročilu izrazila dvome, da bo njihova strategija prinesla kaj dobrega. Poročilo sicer nima namena očrniti električnih vozil, vendar pa opozarja, da njihova uvedba ne bo rešila vseh težav. "Potrebne so bistvene spremembe v načinu proizvodnje in obdavčenju energije, preden bomo lahko izkoristili vse prednosti,“ je povedal predsednik ETE Andrew Davis.

Električni avtomobili bodo večinoma ponoči priključeni na električno omrežje zaradi polnjenja baterij. Poročilo opozarja, da je treba pri preučevanju okoljskih prednosti takšnih avtomobilov v račun vzeti tudi vir, od katerega prihaja energija.

Priljubljenost električnih avtomobilov je v Veliki Britaniji zelo narasla, zato se bodo tudi potrebe po elektriki iz nacionalnega omrežja zelo povečale.

"Čeprav bo električno omrežje imelo zadostno kapaciteto in osnovno infrastrukturo za izpolnjevanje potreb električnih avtomobilov, bodo vse večje zahteve po elektriki drastično povečale obratovanje jedrskih in termoelektrarn,“ svari poročilo. "Električni avtomobili bi morali biti nagrajeni za njihovo varčnost z energijo, ne pa za to, da le preselijo emisije iz izpušnih cevi v dimnike elektrarn.“

Predstavnik britanskega ministrstva za promet je branil vladno politiko: "Električni in drugi avtomobili z nizkimi emisijami ponujajo potencial za drastično znižanje emisij ogljikovega dioksida s cestnega prometa v dolgoročnem smislu. Res pa je, da to ni edini način za zmanjšanje avtomobilskih emisij.“