Na vprašanje, ali bo Mestna občina Ljubljana (MOL) povišala subvencijo javnemu podjetju Ljubljanski potniški promet (LPP), saj se je izkazalo, da bo izguba zaradi brezplačnega prestopanja, ki ga omogoča enotna mestna kartica Urbana, okoli 5,5 milijona evrov in ne predvidenih tri milijone evrov, je Janković odgovoril, da je to ena od možnosti.

Druga možnost je povišanje cene prevoza, prav tako pa, kot pojasnjuje župan, zaradi boljšega poslovanja podjetja že dve leti ne dovoljujejo nobenih zaposlitev v administraciji. "Verjetno kaže na to, da bo mogla biti višja subvencija občine," je dodal.

V preteklem tednu je potekala kontrola uporabe Urbane. Kot pojasnjujejo na občini, so kontrolorji v dveh dneh preverili 1211 potnikov in pri tem izdali 37 opozoril. Med njimi je 11 potnikov nepravilno validiralo kartico, 26 pa jih je imelo terminsko kartico, ki ni prenosljiva na druge osebe, vendar pri sebi niso imeli osebnega dokumenta.

Janković je ob tem dodal, da se prvič po dolgih letih povečuje število potnikov v mestnem prometu. Ko se je pripravljala Urbana, je bilo predvidenih okoli 20-25 odstotkov prestopov potnikov v 90 minutah vožnje. Brezplačno prestopanje pa zdaj koristi več kot 50 odstotkov potnikov, pojasnjuje župan.

Ob tem je omenil, da so se v ponedeljek na Direkciji RS za ceste dogovarjali o podaljšanju proge mestnega prometa številka 3 do Škofljice. Tako bi se po županovih ocenah zmanjšal priliv avtomobilov v Ljubljano iz te smeri, na Škofljici pa bi lahko uredili tudi parkirišče P+R.

Za prilagoditev parkomatov, ki bo omogočala tudi plačevanje z Urbano, bodo gotovo pripravili razpis, nato bodo videli, kakšni bodo rezultati, je zatrdil Janković. Zanj pa se, kot pojasnjuje, še niso odločili, "ker je zaenkrat omogočeno, da se plačuje z mobilnimi telefoni in to zadostuje".