E-tron namreč vsebuje napredno tehnologijo, ki bi jo lahko kmalu začeli uporabljati v Audijevem prvem električnem avtomobilu. To so potrdili tudi predstavniki nemškega proizvajalca, čeprav točnega datuma začetka proizvodnje niso navedli. Sicer je pričakovati, da se bo to zgodilo v nekaj letih.

Serijska proizvodnja je odvisna od tega, kdaj bodo nemški strokovnjaki uspeli doseči zastavljene cilje in izpolniti visoka pričakovanja do te tehnologije. Vprašanje je razdalja, ki jo bo avtomobil lahko prevozil z enim polnjenem, pa tudi njegova zmogljivost in zanesljivost.

Ko bo Audijeva 'električna tehnologija' pripravljena za uporabo pri serijskih modelih, bo verjetno najprej vgrajena v nekatere od bolj prestižnih modelov, na primer v športnega R8 ali pa v luksuzno limuzino A8.

Tehnologija, ki jo e-tron uporablja, je sestavljena iz 470 kilogramov težke litij-ionske baterije, katere kapaciteta je 42,4 kWh, in štirih močnih elektromotorjev, ki se bodo nahajali v kolesih.

Notranjost električnega koncepta je pravzaprav oblikovana minimalistično in vsebuje le najnujnejše elemente ter še naprednejšo verzijo navigacijskega sistema MMI. S tem modelom je Audi naredil velik korak naprej oziroma pokazal, katere 'ekološke' smernice bo ubiral v prihodnosti.