Matteoli in Marcegaglijeva sta po poročanju italijanske tiskovne agencije Ansa to povedala na današnji skupščini tržaške sekcije zveze industrialcev Confindustria. "Če obstaja težava, moramo najti dogovor, vendar je plinski terminal nujno potreben, drugače naša podjetja ne bodo konkurenčna glede cene energije," je dejal Matteoli, ki se zavzema za skupno rešitev. Če Slovenija terminalu nasprotuje z okoljevarstvenega vidika, pa je to po njegovem mnenju smešno.

Matteoli se je v pogovoru z novinarji dotaknil tudi vprašanja petega evropskega koridorja, kjer po njegovih besedah Italija spoštuje programe, tudi v odnosu z evropskimi partnerji, italijanska vlada pa dela na tem, da se pospešijo roki za nudenje razpoložljivih sredstev.

Vprašanja plinskega terminala se je dotaknila tudi predsednica Marcegaglijeva, ki je prepričana, da je treba o težavah s Slovenijo opozoriti Evropsko unijo, "da ne ostanemo sužnji nekega stališča, ki nima nobenega smisla". "Brez plinskih terminalov ostanemo vezani na plinovode iz Rusije in Libije, držav, ki plin izbrabljata v politične namene, in bomo vedno imeli problem cene in varnosti dobav," je dejala Marcegaglieva.

Za gradnjo plinskega terminala se zavzema tudi predsednik tržaških industrialcev Corrado Antonini, ki je v svojem poročilu terminal označil za priložnost za teritorij, ki se ji ne gre odpovedati: "Ne bi hoteli, da bi tako pomemben načrt postal talec diplomatskih sporov s Slovenijo ali, kar bi bilo še huje, lokalnih vetov, ki kažejo, da morda prihaja ponovno na površje stara kultura negibnosti," je dejal Antonini.