Velika Britanija je pač dežela, skozi katero mora iti vsak dirkač. Tam se je pisala zgodovina tega športa, tam sta doma znanje in tradicija. Del tega je letos tudi David Rotar, ki se je podal v eno takih zelo resnih dirkaških "šol", formulo palmer audi. Po uspešni karting karieri v Italiji, ki po drugi strani velja za zibelko karting športa (skozi to preizkušnjo so šli skorajda vsi omembe vredni dirkači: od Ayrtona Senne, Fernanda Alonsa, Kimija Raikkonena do Jensona Buttona), je moral priznati premoč denarja in pomanjkanja razumevanja slovenskih sponzorjev. In to ne glede na dejstvo, da je premagoval dirkače kova Sebastiena Buemija ali Jaimeja Alguersuarija (danes sta oba dirkača formule 1 v moštvu Toro Rosso). David je imel namreč vse, kar mlad dirkač mora imeti, da bi uspel v tem zahtevnem športu: talent, dober material in predvsem trezno glavo. Finančno breme je za družino Rotar postalo preveliko in po nekaj poskusih je David za nekaj let čelado obesil na klin. A njegova dirkaška iskrica ni nikoli povsem ugasnila, zares pa se je zadeva začela premikati, ko je s pomočjo tistih, ki verjamejo v njegov talent, prišel do sedeža v formuli palmer audi.

Sezona 2009 v FPA je za Ljubljančana minila uspešno, hitro se je privadil na zahteven dirkalnik in zahtevne steze v Angliji, tako da se danes redno uvršča med najboljših šest, kar je v ostri konkurenci več kot 20 dirkačev vse prej kot mačji kašelj. "Nekaj časa se potreboval, da sem se privadil dela z inženirji in seveda samim dirkalnikom. Menjalnik na primer zahteva zelo natančno roko, prestavna ročica pa je zelo težka, tako da po dirki žulji niso nič nenavadnega. Vsako najmanjšo napako tekmeci tako kaznujejo in te prehitijo, zatorej sem v začetku najbolj pazil, da nisem zletel s steze. Proti koncu sezone pa sem se dirkalnika že tako privadil, da lahko vozim iz dirke v dirko bolj agresivno, kar se pozna tudi pri rezultatih," je povedal David Rotar.

Ljubljančan ima za seboj eno sezono dirk, na katerih je pokazal, da se lahko hitro uči. Uvrščanje med najboljših šest na dirki je postalo stalnica, zdaj pa ima pred očmi nov cilj: formulo 2. Tudi to prvenstvo poteka pod okriljem organizacije nekdanjega dirkača formule 1 Jonathana Palmerja, velja pa za, poleg prvenstva GP2, za nekakšno čakalnico formule 1, saj prvi trije v posamezni sezoni dobijo superlicenco FIA, kar pomeni, da lahko nastopajo tudi v formuli 1. Tako visoko do sedaj ni segel še noben slovenski dirkač. Pri Palmerju so prepričani, da bi se David zelo dobro odrezal tudi v tem prvenstvu, saj jih je prepričal že s svojim pristopom in dirkanjem v formuli palmer audi.