Ko je že vse kazalo, da je moštvo Brawn izgubilo stik z najhitrejšimi in da je Buttonova prednost kopnela kot spomladanski sneg, so se stvari zapletle pri Red Bullu in napad Sebastiana Vettla se zdi iz dirke v dirko bolj medel. V Singapurju je tudi zaradi lastne napake olajšal delo dirkačema Brawna, poleg tega pa je Nemcu v nočnem Singapurju dirkalnik razpadal. Tako lahko Button še bolj enostavno postane prvak že v Suzuki, moštvo Brawn pa prvak med konstruktorji, povsem enostavno pa le ne bo šlo. Steza v Suzuki je namreč precej zahtevna do tehnike in dirkačev, v preteklosti pa smo tam že doživljali številne razburljive dirke. In za njo sta še dve dirki, torej odločenega ni še nič.

Kako torej lahko Jenson Button osvoji svoj prvi naslov svetovnega prvaka? Tako, da dobi pet točk več kot moštveni kolega Rubens Barrichello, s čimer bi slednji za Angležem zaostajal za 20 točk in tudi če bi potem zmagal na obeh preostalih dirkah in Button ne bi osvojil nobene točke več, tudi ne bi zadostovalo, saj bi imel "le" pet zmag, Button pa šest. Za Vettla je zadeva še slabša, saj za Buttonom zaostaja za 25 točk in je teoretično že skoraj izpadel iz boja.

Druga pomembna novica pred dirko v Suzuki je že dolgo napovedovani in ničkolikokrat omenjeni prestop Fernanda Alonsa k Ferrariju, kjer je podpisal triletno pogodbo v višini 60 milijonov evrov. Španec bo tako končal sedemletno sodelovanje z Renaultom (če odštejemo še eno ponesrečeno leto pri McLarnu), ki ga je kronal z dvema naslovoma svetovnega prvaka, na dirki v Singapurju pa je Renaultu spet privozil mesto na stopničkah. Odgovorni pri Renaultu poudarjajo, da bodo pogrešali Alonsove "storitve" in lahko jim verjamemo, saj so Francozi trenutno v precejšnji stiski: po aferi, ki je odpihnila Flavia Briatoreja in Pata Symondsa, sta njihovo barko zapustila še sponzorja Mutua Madrilena (ki je prestopila k Ferrariju, kar je bilo že očitno pripravljanje terena za Alonsa) in Ing. Posebej izguba slednjega bo Renault drago stala, zatorej prihodnost te ekipe trenutno ni najbolj rožnata.

Alonsu bo pri Ferrariju naredil prostor Kimi Raikkonen, saj Felipe Massa trenutno ostaja njihov edini "potrjeni" dirkač, Finec pa bi se lahko preselil nazaj k McLarnu, kjer bo vrnitev zaradi odhoda Rona Dennisa verjetno lažja. Pri srebrnih se bo moral posloviti Heikki Kovalainen, ki ni izpolnil pričakovanj, v Renaultu pa naj bi Alonsovo mesto zasedel Robert Kubica.