Reader's Digest raziskavo po vsej Evropi izvaja že devet let, v Sloveniji pa so jo tokrat izvedli tretjič, so sporočili iz Mladinske knjige Založbe. Vprašalnik ostaja vsa leta enak, saj tako omogoča primerjave, kako se spreminja zaupanje potrošnikov do določenih blagovnih znamk. Raziskava omogoča tudi medkulturne primerjave, saj je 20 skupin izdelkov skupnih vseh sodelujočim državam, preostale pa so izbrane lokalno.

V Sloveniji so najbolj priljubljene blagovne znamke tako izvajalci raziskave iskali v 39 kategorijah izdelkov. Med avtomobili je zmagala blagovna znamka Renault, med gospodinjskimi stroji Gorenje, med ponudniki mobilne telefonije Mobitel, med ponudniki telekomunikacijskih storitev Telekom Slovenija, med bankami Nova ljubljanska banka in med zavarovalnicami Zavarovalnica Triglav.

Med turističnimi agencijami je pri slovenskih potrošnikih najbolj priljubljena znamka Kompas, med nakupovalnimi centri Mercator, med TV postajami Pop TV, med ponudniki internetnih storitev Siol, med protibolečinskimi tabletami lekadol, med negovalno kozmetiko nivea, med pralnimi praški ariel, med čokoladnimi izdelki in sladkarijami milka, med ustekleničenimi vodami zala, med znamkami kave barcaffe in med pivi Laško pivo.

Trusted Brand je sicer ena največjih evropskih raziskav o odnosu potrošnikov do izdelkov in storitev za široko potrošnjo, ki poteka že v 15 državah. V Sloveniji jo je izvedel inštitut za raziskavo medijev Mediana, in sicer na vzorcu 951 potrošnikov.

Ključni namen raziskave je odkriti, katerim blagovnim znamkam evropski potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke po posameznih kategorijah izdelkov. Pri ocenjevanju izdelkov in storitev sta najbolj pomembna dva kriterija - kakovost in osebna izkušnja potrošnikov.