Nove cene bodo v primerjavi s starimi precej višje, saj je za odklepanje lisic namesto današnjih 35 evrov predvidena cena 50 evrov, vrtoglavih 100 evrov pa bo odklepanje stalo ponoči, ob nedeljah in praznikih. Veliko dražji bo tudi odvoz vozil, in sicer namesto 67 okroglih 100 evrov, vsak dan hrambe vozila pa bo namesto dveh stal pet evrov.

Predlagane spremembe odloka o cestnoprometni ureditvi uvajajo tudi parkirnine za motorna kolesa (razen na danes redkih temu namenjenih brezplačnih parkirnih mestih), ki bodo pol nižje od tistih za osebna vozila. To bo le še dodatni udarec za motoriste, ki jim že od sredine poletja naprej pritisk dvigajo mestni redarji z lisičenjem motornih koles. Predsednik Zveze moto klubov Slovenije Leopold Pungerčar pravi, da jih je to še posebno razjezilo, ker si je medtem občina še tistih nekaj parkirnih mest za motorna kolesa sposodila za odlaganje gradbenega materiala. "Tudi obljubo, da bodo jeseni uredili 150 brezplačnih parkirnih mest, so požrli, saj nam je župan Zoran Janković na zadnjem sestanku dejal, da bodo parkirna mesta dokončali kvečjemu spomladi prihodnje leto. Kljub temu pa redarji nimajo nobenih zadržkov, da ne bi lisičili motornih koles po mestu," še poudarja Pungerčar, ki meni, da bodo redarske akcije skupaj s parkirninami številne motoriste zagotovo pregnale iz mesta. Kar ne bi bilo dobro, saj so po njegovem mnenju zlasti manjša kolesa z motorjem oziroma skuterji do okolja veliko prijaznejši od avtomobilov pa še manj prostora zasedejo.

Na vprašanje, ali ni škoda, da bi motorno kolo zasedlo cel boks za osebno vozilo, nam je Andrej Orač, vodja ljubljanskega mestnega redarstva, pojasnil, da lahko v en boks parkirata tudi dva motorista. Že pred časom pa je Orač pomisleke, povezane s parkirnim listkom, ki ga motoristi nimajo kam varno namestiti, poskusil zavrniti s pojasnilom, da lahko v tem primeru voznik listek shrani pri sebi, če ga medtem redar kaznuje, pa naj pokliče na mestno redarstvo in pojasni vse okoliščine.