Po drugi strani pa se že kaže nervoza pri Brawnu, saj se vsi zavedajo, da njihov dirkalnik počasi zaostaja za tekmeci, ki svoje štirikolesnike razvijajo veliko hitreje in učinkoviteje. A številnih ljubiteljev formule ena, posebej seveda Ferrarija, bo veliko bolj zanimalo, kako se bo v rdečem dirkalniku odrezal njihov novi dirkač.
Giancarlo Fisichella, ki se je z drugim mestom v Spaju več kot dobro priporočil za prosti dirkalnik pri Ferrariju, zagotavlja, da bo naredil vse, da ne bo razočaral vedno fanatičnih "tifozijev", po drugi strani pa bodo imeli Italijani še en razlog več za veselje. Po dolgih letih bo namreč za krmilom rdečega dirkalnika spet sedel italijanski, torej domači dirkač. Če seveda izvzamemo dva precej ponesrečena poskusa drugega Italijana in testnega voznika Luco Badoerja, ki je bil postavljen pred tako rekoč nemogočo nalogo.
Povsem drugo vprašanje je, kaj se bo zgodilo z Renaultom. FIA je namreč Renault povabila na zaslišanje glede nenavadne nesreče Nelsona Piqueta med lansko dirko v Singapurju, ko naj bi Brazilec po nekaterih trditvah namenoma zapeljal v zid v točno določenem trenutku, s čimer si je Alonso privozil dovolj prednosti, da je na koncu zmagal, Brazilec pa naj bi si s to uslugo zagotovil sedež v ekipi še za sezono 2009. A ker so ga pri Renaultu predčasno odpustili, je zdaj več kot očitno, da želi Piquet nekaj umazanega perila oprati tudi v javnosti. Če bo Renault res kaznovan, bo to še bolj na stežaj odprlo vrata za dolgo napovedovani prestop Fernanda Alonsa k Ferrariju.