Tip naj ti povem vsako malenkost iz svojega življenja. "Sprehajam se. Dolgočasim se. Vozim se po avtocesti in jočem. Sedim v parku. Čakam v prometni konici." Res, oh kako fascinantno! Za te ljudi ni bolj vznemirljivega trenutka od poročanja o svojih aktivnostih. Samo zato, ker imate na Facebooku 432 prijateljev, še ne pomeni, da vsi želimo vedeti, kje čakate na avtobus.

Tip samopromotor. Dobro, vsi smo že kdaj objavili novičko o kakšnem izmed dosežkov, in seveda si vaši prijatelji želijo brati o vašem uspehu, a ko prav vsaka izmed vaših objav na zidu govori o zadnjih desetih pesmih, ki ste jih prebrali, ali o zadnjih razstavah, ki ste si jih ogledali in še čem, se lahko vprašate ali ste širokoustnež ali morda le vase zagledan karierist.

Tip magnet za prijatelje. Povprečni uporabnik Facebooka ima na svoji strani 120 prijateljev. Socialni metuljčki in podobni liki, saj veste tisti, ki sklepajo življenjska prijateljstva na železniški postaji, pa imajo razumljivo 300 ali 400 prijateljev. Seveda, če niste Angelina Jolie ali pa ste zadeli na loteriji, ne morete imeti toliko prijateljev. To je samo razkazovanje.

Tip mestni nergač. "Michael Jackson je umrl!!!“ Najprej ste to izvedeli od mene! Jaz in drugih 213 tisoč pa smo to izvedeli na televiziji. Tovrstni razkazovalci in lokalni hvalisavci, so razlog da novic pogosto ne izvemo iz medijev, temveč preko socialnih mrež. Takšni ljudje tudi širijo trače in namigovanja ter polresnice.

Tip seksualni guru. Za takšne ne obstajajo meje zasebnosti, temveč svojo intimo in nasvete za boljšo spolnost in žgečkljiva doživetja delijo vse povprek in brez pravega okusa. Ta hip so še strastni in ponosni jezdeci divjih žrebic, sporočajo vam zanimivosti iz spolnega življenja, ter zakonske in zdravstven težave, že trenutek kasneje pa se skrivajo v globinah Hada in objokujejo usodo, ki jim je prinesla neuslišano ljubezen.

Tip ne-pismen bo na Facebook pisal v naslednjem slogu, "Tuk fajn, da je dons petk, d grem lohk žurat!“. Že res, da v digitalnem svetu veljajo drugačna pravila, a tovrstne pisarije znajo biti za branje prav nadležne, še posebej, če vaši bralci niso iz iste omrežne skupine.

Tip vaba za pozornost. "Barbara je danes žalostna. Kako sem vesela, da je konec tega. Marko bi pa do sedaj že lahko sporočil kakšno dobro novico.“ Tako kot ribiči iščejo ulov, ti žalostni s svojimi tožbami iščejo pozornost in manipulirajo z okolico.

Tip voajer. Peeping Tom Facebooka. Ti voajerji so preveč oprezni, ali pa morda preveč leni, da bi posodobili svoj status ali pisali na svoj zid. A ko ste ravno sredi pogovora z njimi, vam bodo omenili katero izmed vaših objav, in tako boste vedeli, da so bili na vaši strani, a vas opazujejo od daleč. Rahlo nagnusno.

Tip čudak. Ti priveski tako kot zlobna mitološka bitja opevajo zlo in pišejo nelagodne objave, kot da ne obstaja ničesar, nad čemer se ne bi bilo vredno pritoževati. Pisarije v slogu: “Karl pravzaprav sploh ni navdušen nad temi idioti, ki ne vidijo lastne neumnosti.“ Širite rajši ljubezen.

Tip paparaco. Ste že kdaj obiskali Facebook in opazili, da je nekdo objavil fotografijo iz vaše zadnje zabave, fotografijo, ki je sploh niste avtorizirali in še manj videli? Samo upate lahko, da vam ne bo potrebno pojasnjevati šefu zakaj spominjate na pijano hijeno, ki se poljublja s steklenico Jagermeistra.

Tip vznemirljivi obskurnež. Komentarji kot so - "Kdaj, če ne zdaj?“, ali pa "Boste že videli...“, ter "Peter je verjel, da je imun, ampak ne, sploh ni!“-sploh niso vznemirljivi, temveč nesmiselni.

Tip kronični aktivist. "Podprite me. Podpišite peticijo. Igrajte Mafia Wars z menoj. Kateri Star Trek karakter ste? Pet avtomobilov, ki bi jih rad imel. 25 stvari o meni. Katera pijača si? Povezana sva! Rešil sem test Kateri predsednik sem?“. Verjetno ne mislite prav nič slabega, a vseeno ustavite konje. Ne zanima me, kateri predsednik sem, ne moreva biti le prijatelja?

Sedaj pa oprostite, zadevo moramo objaviti na Facebooku.